مدیرکل صمت گیلان:
۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ۲۰:۱۸ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت گیلان گفت: در بازرسی هایی که از ۱۵ اسفند تاکنون انجام داده ایم ۱ هزار و ۴۰۵ پرونده تخلف به مبلغ ریالی ۲۷۷ میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال تشکیل شده است.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان، تیمور پورحیدری بر اساس تصمیمات جلسه قرارگاه امنیت غذایی اظهار داشت: در خصوص ایام تعطیلات نوروز برای مسافران، کشتارگاه ها باید این سه روز تعطیل فعال باشند و علاوه بر سهمیه تخصیصی۲۰۰ تن مازاد دیگر نیز برای استان توزیع شود که در مجموع به حدود ۵۵۰ تن برسد.

وی با تاکید بر لزوم نظارت گسترده و چندجانبه تصریح کرد: شرکت پشتیبانی دام از تاریخ ۱۰ فروردین، برای دریافت مرغ منجمد از سوی فرمانداران، به منظور تنظیم بازار سه روز تعطیلات آمادگی را دارد.


پورحیدری اولویت نخست را رصد و نظارت میدانی بر اقلام اساسی دانست و گفت: توزیع شکر دولتی، خرما و برنج نیز علاوه بر اقلام دیگر پرمصرف مردم در این ایام، مرتب در حال انجام است.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه بازرسان در سطح استان در دو شیفت صبح و عصر بر بازار و کالاهای اساسی نظارت خواهند داشت گفت: قطعاً بازرسین و گشت های مشترک در ایام تعطیلات بر پایانه‌های مسافربری و میزان کرایه جابجایی مسافران، رصد و نظارت ویژه خواهند داشت.