۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۷:۳۹ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

ملوان انزلی در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف استقلال تهران رفت و نتیجه را دو بر صفر واگذار کرد و از این جام حذف شد.

گیل خبر/ به گزارش ایسنا،ملوان انزلی در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف استقلال تهران رفت و نتیجه را دو بر صفر واگذار کرد و از این جام کنار رفت.

استقلال با این برتری به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد.

با احتساب دو بازی رفت و برگشت لیگ که استقلال با حساب 3 بر یک و 4 بر صفر پیروز شده بود، ساپینتو توانست سه سومین برد متوالی خود مقابل ملوان دست یابد.

گل‌ها: ارسلان مطهری در دقیقه ۷۴ و آرمان رمضانی در دقیقه ۸۰. برای استقلال

کارت زرد: مجید عیدی در دقیقه  ۳۲ و ۵۲، امید حامدی‌فر در دقیقه ۸۸،  مازیار زارع در دقیقه ۵۲ از ملوان.

کارت قرمز: مجید عیدی در دقیقه ۵۲ از ملوان

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی (۴۶ ارسلان مطهری)، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، سعید مهری (۷۰ آرمان رمضانی)، روزبه چشمی، کوین یامگا، مهدی قایدی و محمد محبی.

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، عبدالله حسینی (۱۹ مصطفی ناییج‌پور)، سعید کریمی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، محمود مطلق زاده، صادق بارانی، مسعود زائر کاظمین، مهران احمدی (۶۰ یحیی‌زاده)، سهیل فداکار و سجاد بازگیر.

موقعیت‌های حساس:

دقیقه ۱۳: روی یک ارسال درون محوطه جریمه ملوان، عبدالله حسینی به توپ رسید اما شوت این بازیکن  از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۱۷: روی یک ارسال از سوی جلالی، توپ درون محوطه جریمه ملوان به سعید مهری رسید و اما شوت او راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۲۷: مسعود زائر کاظمین با عبور از مدافعان استقلال وارد محطه جریمه این تیم شد اما پاس او برای بازیکن هم تیمی به سید حسین حسینی رسید.

در دقیقه ۵۸: پشت محوطه جریمه ملوان آرش رضاوند صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد اما شوت او به اوت رفت.

دقیقه ۷۲: روی یک ارسال بلند درون محوطه جریمه ملوان و پاس رو به عقب محمد محبی، توپ به آرمان رمضانی رسید اما شوت این بازیکن با دخالت مصطفی ناییج‌پور راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۷۴ گل برای استقلال: روی یک کرنر، آرش رضاوند توپ را روی دروازه ملوان ارسال کرد و در ادامه توپ با پاس محمد محبی به ارسلان مطهری رسید و این بازیکن بعد از یک برگشت توپ توسط دروازه‌بان ملوان، موفق به گلزنی شد.

 

دقیقه ۸۰ گل برای استقلال: روی ارسال ابوالفضل جلالی از سمت چپ، توپ روی سر آرمان رمضانی فرود آمد و این بازیکن هم با یک ضربه سر دومین گل استقلال را به ثمر رساند.