۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۲۲:۱۹ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از اجرای ۶۵۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی در پایگاه‌ها و مساجد این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

گیل خبر/ سرهنگ محمد نیک فطرت با تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب، گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر ، ۶۵۰ برنامه فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و ورزشی به همت جوانان و نوجوانان فعال در پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: نور افشانی ، بر پایی ایستگاه‌های جشن شادی و جشن شب ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌هایی است که در مساجد و محلات این شهرستان برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از راه اندازی کاروان سلامت در ۵ محله کم برخوردار رشت در این ایام خبر داد و گفت: این کاروان به همت دانشگاه علوم پزشکی ، اورژانس و سپاه ناحیه مرکزی رشت با ارائه خدمات لازم به مردم مناطق کم برخوردار به صورت رایگان اجرا می‌شود.
سرهنگ نیک فطرت افزود : برپایی کاروان سرود از ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر در محلات پر تردد رشت از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام تدارک دیده شده است.
وی گفت: افتتاح ۹ پایگاه مقاومت و استخر کانون بسیج جوانان رشت و برپایی میز خدمت در ۲ محله محروم رشت از دیگر برنامه‌های این نهاد در ایام الله دهه فجر در شهرستان رشت است.