قالیباف:
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۱۱:۱۹ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس گفت: وقتی ما تاکید به مردم داریم یعنی زمانی که ما اشتباهی داریم حسن آن این است که مردم آن را می‌بینند و اعتراض می‌کنند و به ما می‌گویند.

گیل خبر/ به گزارش انتخاب، رئیس مجلس شورای اسلامی در حرم امام خمینی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: امام توانست روحیه مبارزه و وحدت را در همه جوامع اسلامی بدمد و بدون شک عزت امروز و احیای مجدد اسلام مدیون امام و شهدا است، در حقیقت امروز در جوار امام و شهدای انقلاب اسلامی اینجا جمع شده ایم در دوازدهم بهمن با راه امام و شهدا بیعت کنیم، همچنین با مقام معظم رهبری برای ادامه این راه و خدمت به مردم عزیز و گرانقدرمان بیعت کنیم.

وی افزود: دهه فجر جشن پیروزی ملت است باید همه ما شاد باشیم و به چنین روزی و چنین فرهنگی افتخار کنیم.

وی بیان داشت: امروز مردم از ما این مطالبه را دارند که همه‌ی اهداف انقلاب را موازی پیش ببریم یعنی به همان میزان که توجه به ظلم ستیزی داریم که از شاخصه های انقلاب است که حضرت امام انها را تبیین نمودند همانقدر هم به مسئله اقتصاد و جامعه توجه کنیم.

وی افزود: وقتی ما تاکید به مردم داریم یعنی زمانی که ما اشتباهی داریم حسن آن این است که مردم آن را می‌بینند و اعتراض می‌کنند و به ما می‌گویند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استقلال و ازادی چیزی است که ما برای ان هزینه داده ایم خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بدون حضور مردم هیچ معنایی ندارد، انقلاب اسلامی بدون حضور مردم اسلامی نیست و مردم اساس این انقلاب هستند‌.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز ما باید قدرت حل مسئله را داشته باشیم و به معنای واقعی خادم مردم در حل مشکلات اقتصادی باشیم، ما نباید اجازه بدهیم که ارمانگرایی خام و یا واقع گرایی وا داده یک نوع کج فهمی در جامعه ما نهادینه شود

وی با بیان اینکه ما باید گوش به فرمان ولی و اماممان باشیم و متحد در این مسیر حرکت کنیم اظهار داشت: انقلاب اسلامی توانست ایران ما را قوی و عزیزتر کند، ایران اسلامی هویت ایرانی ما را در این دوران معاصر از همه قوی تر و اثر گذارتر کرد امروز ما باید توجه کنیم به اینکه ایران دوست ترین افراد امروز انقلابی ترین افراد هستند.

وی افزود: این مردم و بسیجیان، ایثارگران و جانبازان برای حفظ ایران چه اسارت ها چه سختی ها و چه شهدایی برای این سرزمین تقدیم کردند؛ در حقیقت این جمله درست است که بگوییم که اگر کسی واقعا دلش برای ایران می‌تپد در مسیر انقلاب است

قالیباف گفت: ایران عزیز ما و انقلاب اسلامی روحی است که در کالبد این سرزمین دمیده است