فرماندار خلخال گفت: با تلاش راهداران، ریزش بهمن در ۲ نقطه از جاده خلخال به اسالم پاک‌سازی و تردد روان امکان‌پذیر شد.

گیل خبر/ به گزارش فارس: سیدجواد یحیی‌زاده پیش‌ازظهر امروز در بازدید از جاده خلخال به اسالم اظهار کرد: به علت بارش برف سنگین در گردنه الماس و کولاک شدید، در ساعت یک بامداد امروز ریزش بهمن در ۲ نقطه کنار راهدارخانه گردنه الماس در پیچ معدن رخ داد که با تلاش بی‌وقفه راهداران این مسیر پاک‌سازی و تردد روان امکان‌پذیر شد.

وی با بیان این‌که خوشبختانه در زمان سقوط بهمن هیچ خودرویی در مسیر نبوده و تلفات جانی به همراه نداشته، افزود: از هموطنان درخواست می‌شود در صورت امکان از سفرهای غیرضروری پرهیز و در نهایت با اطلاع از وضعیت راه با تجهیزات زمستانی در مسیر تردد کنند.

فرماندار خلخال ادامه داد: اصلی‌ترین راه حل مشکل گردنه الماس، احداث تونل است و این مطالبه مهم مردمی بوده که انتظار می‌رود مسؤولان امر نیز با همت و همدلی این مشکل را برای مردم شهرستان خلخال که در زمستان با این راه سخت درگیر هستند، حل کنند.

آخرین وضعیت راهدار مصدوم حادثه سقوط دستگاه برف‌روب به دره

یحیی‌زاده گفت: در روزهای گذشته نیز شاهد حادثه تلخ سقوط راهدار شهرستان تالش با دستگاه برف‌روب به دره‌ای ۳۰۰ متری در گردنه الماس بودیم که با همت امدادگران جمعیت هلال احمر، مصدوم در ساعات اولیه به بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال و سپس برای تکمیل درمان به علت مصدومیت شدید به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شد.

وی تصریح کرد: طبق آخرین پیگیری‌ها، حال بیمار مساعد بوده و درمان شکستگی حاصل از سقوط به دره زیر نظر پزشکان متخصص مرکز استان اردبیل در حال انجام است.

گفتنی است؛ هم‌اکنون تردد از گردنه الماس با زنجیر چرخ امکان‌پذیر و در ساعت انتهایی روز و شب یخبندان شدید در محور قابل مشاهده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code