نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مباحثی که اخیرا از سوی یکی از اعضای کمیسیون مبنی بر مسدود سازی حساب بانکی بانوان بی حجاب مطرح شده، مبنایی ندارد. 

گیل خبر/ به گزارش دانشجو:سید علی یزدی خواه نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، درباره اظهارات یکی از اعضای این کمیسیون مبنی بر جریمه بانوان بدحجاب و طرح جدید مجلس برای این موضوع اظهارکرد: بنظرم این نماینده نظرات شخصی خود را بیان کرده است و هنوز کمیسیون فرهنگی مجلس طرحی در این باره نداشته است و صحبت‌های اخیر وی، مبنایی در کمیسیون فرهنگی ندارد.

وی افزود: البته کمیسیون درحال بررسی کارشناسی برای طرحی جامع و کامل در حوزه حجاب است و بالای 10 ساعت جلسات کارشناسی با حضور عوامل ذی ربط از جمله وزارت کشور، دادستانی، ناجا، فراجا و بقیه دستگاه‌های مرتبط با این موضوع تشکیل شده است تا بتوانیم خروجی خوبی را در این زمینه داشته باشیم.

یزدی خواه ادامه داد: البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که نظرات نمایندگان می‌تواند در جلسات تخصصی کمیسیون مورد بررسی و توجه قرار بگیرد؛ اما به طور کلی مباحثی که اخیرا از سوی آقای جلالی  مبنی بر مسدود سازی حساب بانکی بانوان بی حجاب مطرح شده، مبنایی در کمیسیون فرهنگی ندارد و معلوم نیست نظرات وی در طرح‌های آتی کمیسیون مورد توجه قرار بگیرد.