موفقیت شرکت توزیع نیروی برق گیلان در جشنواره شهید رجایی
۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ۱۶:۳۹ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در جشنواره شهید رجایی موفق به کسب مقام دستگاه شایسته تقدیر بر اساس ارزیابی حوزه های عمومی و تخصصی شد و با اهدای لوح یابود از مدیرعامل و کارکنان این شرکت تجلیل بعمل آمد.

گیل خبر/ آئین تجلیل از دستگاه های برتر در استانداری گیلان برگزار شد و طی آن اسدالله عباسی استاندار گیلان گفت : امروز مدیریت به شکل دانشگاهی نیست بلکه مدیریتی جهادی و مردمی است از این‌رو باید جهادی و میدانی برای پیشبرد کارها به منظور رسیدن به اهداف تلاش کرد.

وی با بیان اینکه مدیران شایسته تمام وجودشان برای خدمت رسانی به مردم است، اضافه کرد: باید از شعارزدگی عبور کنیم و به معنی واقعی در کنار مردم باشیم و به معیشت، فرهنگ و سبک زندگی آنها توجه کنیم، اینها از مهمترین موضوعاتی است که مدیران در گیلان باید اهتمام کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه در دولت مردمی «ما نمی توانیم و نشد» در انجام کارها نداریم، خاطر نشان کرد: ما مدیران در این دولت کلید به دست نمی گیریم که درها را ببندیم بلکه با روحیه انقلابی و مردمی درهای امید را به سوی مردم می گشاییم از اینرو همه مدیران باید در این راستا تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مردم برای ما مهم هستند بنابراین باید به سراغ آنها رفته و برای رفع مشکلاتشان تلاش کنیم، اضافه کرد: مدیران در گیلان با طرح و برنامه کارها را پیش ببرند و حضور و نظارت میدانی داشته باشند.

گفتنی است  این آئین با حضور جمعی از مسئولین استان و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد و طی آن با اهدای لوح تقدیر به محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در کنار سایر دستگاه اجرایی برگزیده استان در حوزه های مختلف تجلیل بعمل آمد.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code