رپورتاژ خبری؛
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ ۱۲:۱۱ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
امداد خودرو گیلان را از شرکت امداد خودرو پارسیان خزر بخواهید

امدادخودرو رشت - حمل خودرو رشت خودروبر کفی رشتامدادخودرو انزلی ۰۹۱۱۳۴۰۰۱۰۷

امدادخودرو رشت یا همان حمل خودرو رشت را از گوگل و شرکت امدادخودرو پارسیان خزر بخواهید. امدادخودرو رشت را وقتی از گوگل سرج میکنید دنبال شرکت هایی باشید که دارای مجوز و پروانه از اتحادیه تعمیرکاران خودرو و سازمان های مربوطه هستند باشید. چرا که گیلان همیشه جولان گاه شرکت های متخلف با سوی استفاده از نام کشوری بوده است و در بعضی موارد امدادگرنماها در استان گیلان برای سوء استفاده از کسانی که در جاده مانده پرسه میزنند.


http://www.emdadkhodrogilan.ir

شرکت امدادخودرو پارسیان خزر در استان گیلان یکی از معتبرین شرکت های امدادخودرو و تعمیرات در محل در استان گیلان میباشد، شرکت امدادخودرو پارسیان خزر با امدادگران دوره دیده از کمپانی های مختلف ایرانخودرو و سایپا و غیره ... و دارای مراکز تعمیراتی دارای مجوز و همچنین تعمیرات در محل رشت و تعویض روغن و امدادباطری در رشت میباشد .

http://www.emdadkhodrogilan.ir

از جمله فعالیت های امدادخودرو گیلان 

امدادخودرو رشت - حمل خودرو رشت - خودروبر کفی رشت - امدادخودرو انزلی ـ امدادخودرو فومن ـ امدادخودرو لاهیجان ـ امداد خودرو آستانه ـ امدادخودرو لنگرود ـ امدادخودرو رودسرـ امدادخودرو کوچصفهان _امدادخودروسنگر _امدادخودرو لولمان _امدادخودروچولاب _امدادخودرو رشت آباد _امدادخودرو نیاکو _امدادخودرو ابرهیم سرا _امدادخودرو بازکیاگوراب _امدادخودرو رودبنه _امدادخودرو لیالستان _امدادخودرو لیلاکوه _ امدادخودرو احمدآباد و حسین آباد رودسر- امدادخودرو لاهیجان به سیاهکل امدادخودرو سنگر به سیاهکل _امدادخودرو تالش _امدادخودرو صومعه سرا _امدادخودرو طاهرگوراب _امدادخودرو رودپیش _امدادخودرو رشت فومن _امدادخودرو رشت به انزلی _امدادخودرو منطقه آزادامدادخودرو زیباکنار امدادخودرو حسن رودامدادخودرو خمام امدادخودرو جاده ضیابر _امدادخودرو اسالم _امدادخودرو جاده خلخال _امدادخودرو هشتپرامدادخودرو آستارا _امدادخودرو رضوانشهر

اینها از جمله فعالیت ما در امر امدادخودرو میباشد که در کل استان گیلان فعالیت داریم

http://www.emdadkhodrogilan.ir

مهندس مسعود حقیقی همچنین از تلفن چهاررقمی استانی برای امدادخودرو استان گیلان خبر داد و گفتن که به زودی در استان گیلان باهماهنگی های به عمل آمده با سازمان ها و ادارات مربوطه در امر امدادخودرو این تلفن با حضور مسئولین رو نمایی خواهد شد .

وی همچنین از برچسب جدید خودروهای امدادی نیز به شکل واحد و یک شکل خبر داد و جهت جلوگیری از هر گونه تخلف در امر امدادخودرو در استان گیلان از مردم عزیز در خواست کرده که برای ثبت شکایت به اتحادیه تعمیرکاران خودرو و اتاق اصناف رشت تشریف برده و در انجا شکایت خود را ثبت نمایید .

http://www.emdadkhodrogilan.ir

شماره تلفن مراکز امدادخودرورشت

امدادخودرو گیلان
مرکز پیام امدادخودرو
۰۱۳۳۳۷۲۵۸۹۷
۰۹۱۱۳۴۰۰۱۰۷
۰۹۱۱۵۵۰۶۹۰۴
۰۹۱۹۴۸۱۵۸۰۳
۰۹۹۰۵۲۱۲۰۰۷
آدرس ما رشت پاکتسازی جنب نمایندگی هیوندا داخل اولین کوچه مجتمع تعمیرگاهی امدادخودروپارسیان خزر استان گیلان