در دیدار دبیرکل جمعیت هلال احمر با فرمانده سپاه قدس استان مطرح شد؛
۱۴۰۱/۰۶/۱۱ ۱۰:۳۳ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: هلال احمر یک نهاد بین‌المللی با خدمات وسیع و در خدمت مردم است و این یک ویژگی بزرگ برای این نهاد خدوم است.

گیل خبر/ ظهر دیروز، دکتر یعقوب سلیمانی دبیرکل به همراه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان دیدار و گفتگو کرد
در ابتدای این دیدار، دکتر یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر یک نهاد بین‌المللی با خدمات وسیع و در خدمت مردم است و این یک ویژگی بزرگ برای این نهاد خدوم است.
سلیمانی در خصوص همکاری این نهاد با سپاه گفت: یکی از ارکان های مهم در خدمت رسانی به مردم در بلاهای طبیعی و دیگر مشکلات در سراسر جهان، هلال احمر است و این نهاد در کشور عزیزمان ایران اسلامی همیشه برای خدمت به مردم در صحنه بوده و همکار و‌ کمک رسان بسیار خوبی برای سپاه و بسیج در مشکلات بوده است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر، سپاه پاسداران را پشتوانه ای محکم و استوار با نیروهایی متعهد و ولایت مدار دانست که در صیانت از انقلاب اسلامی وارزشهای الهی آن همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ و تهدیدی محافظت می کند.
در ادامه فرمانده سپاه قدس استان نیز به اهمیت جایگاه هلال احمر در بحث خدمات رسانی به مردم در حوزه های مختلف پرداخت و گفت: امدادرسانی به مردم به ویژه در زمان حوادث از اهمیت بالایی برخوردار است و در این مسیر باید از نیروهای با انگیزه و انقلابی استفاده گردد.
عبدالله پور افزود: متاسفانه فراوانی حوادث طبیعی در استان ما بسیار بالاست و همین موضوع می طلبد که هلال احمر بصورت دائمی آمادگی خود را حفظ کند تا در زمان بحران، آسیب پذیری مردم به حداقل برسد.
فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین به موضوع استقبال جوانان عزیز نسبت به عضویت در هلال احمر اشاره کرد و افزود: وجود تیم های آموزش دیده برای امدادرسانی وظیفه اصلی جمعیت است و در این راستا ما آمادگی داریم در کنار آموزش جوانان عزیز در قالب خانه های هلال روستایی و محلات، با آموزش بسیجیان عزیز در پایگاه های مقاومت بسیج به شعار هر خانواده یک امدادگر جامه عمل بپوشانیم.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : سپاه قدس گیلان

نظر شما:

security code