۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ۱۷:۱۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرصت انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ بار دیگر تمدید شد.

گیل خبر/ به گزارش ایرنا، در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور  آمده است: پیرو اطلاعیه ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ ، بدین‌ وسیله‌ به ‌اطلاع‌ داوطلبان مجاز  به انتخاب رشته در آزمون‌ سراسری امسال که در زمان مقرر ۱۷ مردادماه تا ۲۴ مردادماه موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی خود نشده اند،  می­‌رساند، تسهیلاتی فراهم شده است که صرفاً این داوطلبان بتوانند از روز ۱۵ شهریور ماه تا ۱۷ شهریور ماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرس www.sanjesh.org و لینک مربوط به انتخاب رشته آزمون مذکور، با رعایت شرایط نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی خود اقدام کنند.

براساس این اطلاعیه، این امکان فقط برای افرادی که براساس محتوای کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده ولی موفق به انجام انتخاب رشته نشدند، فراهم شده و بعد از تاریخ ۱۷ شهریورماه تمدید نمی شود و هیچ درخواستی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

همچنین انتخاب رشته در رشته­ های دارای آزمون عملی و طراحی (رشته های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی و همچنین رشته های گروه آزمایشی هنر موضوع اطلاعیه­ های تاریخ ۲۲ تیرماه و ۲۳ مردادماه به افرادی توصیه می­‌شود که در آزمون عملی این رشته ها قبلاً شرکت کرده باشند.

سازمان سنجش در این اطلاعیه یادآور شد: اگر داوطلب مجاز اقدام به انتخاب رشته ­های دارای شرایط خاص و مصاحبه می کند، توجه داشته باشد در صورت داشتن شرایط و همچنین نمره علمی، همزمان با اعلام نتایج نهایی برای انجام مراحل مصاحبه و بررسی صلاحیت معرفی خواهید شد.

داوطلبان می‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی Request.sanjesh.org یا با شماره‌ تلفن‌های‌: ۴۲۱۶۳ (کد ۰۲۱)  در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری کنند.