بازدید استاندار گیلان از غرفه شرکت آب و فاضلاب در نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم

گیل خبر/ شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم حضور یافت.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ همزمان با نخستین روز از هفته دولت، نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در پیاده راه فرهنگی شهر رشت با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

بنا به این گزارش اسدالله عباسی استاندار گیلان با حضور در غرفه شرکت آب و فاضلاب ، ضمن مشاهده اقدامات این شرکت در دولت سیزدهم ، شاهد چگونگی عملکرد سیستم تله متری برای کنترل از راه دور تأسیسات و مخازن آبی آبفای گیلان بود و از خدمات این شرکت طی یکسال اخیر تقدیر نمود.

مازیار علی پور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تشریح اقدامات انجام شده در راستای محرومیت زدایی طرح آبرسانی به 711 روستا و همچنین به منظور ساماندهی فاضلاب رشت ، انعقاد قرارداد با قرارگاه خاتم الانبیاء به مبلغ 5 هزار میلیارتومان را از مهمترین دستاوردهای این شرکت در دولت سیزدهم ، دولت مردم عنوان کرد.

گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم از دوم لغایت هشتم شهریور ماه در محل پیاده راه فرهنگی رشت دایر می باشد و 40 دستگاه اجرایی استان گیلان دستاوردهای خود را در طول یکسال فعالیت دولت انقلابی برای عموم مردم به نمایش گذاشتند و علاقمندان می توانند از ساعت 9 صبح لغایت 13 و 17 عصر لغایت 20 از غرفه ادارات در نمایشگاه بازدید نمایند.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : آبفای گیلان

نظر شما:

security code