گل اول شهردار به نفع ملوان؛
۱۴۰۱/۰۵/۲۷ ۱۶:۲۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

گیل خبر/ مهدی خلیلی شهردار بندر انزلی با بیان اینکه کسب رضایت مردم از عملکرد شهرداری در آماده سازی استادیوم برای مجموعه شهرداری حائز اهمیت بوده است افزود: همانطور که وعده کرده بودیم در کنار باشگاه پرافتخار ملوان برای آماده سازی استادیوم تلاش کردیم و بهترین قضاوت کننده مردم هستند.
شهردار بندرانزلی تصریح نمود: شهرداری بندرانزلی با تمامی تجهیزات و توان، بعد از مصوبه شورای محترم اسلامی در چهارم تیر ماه سال جاری و از روز های ابتدایی بازسازی استادیوم کار را شروع و قبل از بازدید نماینده سازمان لیگ طی مدت ۵۰ روز به پایان رساند.
وی افزود: نقشه برداری، زیرسازی محوطه، آسفالت، پیاده روسازی، جدولگذاری، لوله گذاری، رنگ آمیزی و ایجاد فضای سبز که با به کارگیری حداکثر ماشین آلات مهندسی و نیروی کار در حداقل زمان در بازسازی استادیوم انجام شده است.
شهردار بندرانزلی با بیان اینکه حتی نظافت دور زمین که از سوی نماینده سازمان لیگ قبل از برگزاری بازی مورد اشکال قرار گرفته بود؛ شهرداری با تمامی نیروهای خدمات شهری انجام و به پایان رساند.
خلیلی خاطر نشان نمود: نظارت دقیق و هر روزه توسط مهندسین ناظر در این پروژه صورت گرفته و از همکارنم در واحد فنی و عمران شهرداری نیز تشکر می نمایم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code