رپورتاژ خبری؛
۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۱۱:۴۲ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
طراح حرفه ای سایت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

طراح حرفه ای سایت که می خواهد کار طراحی سایت فوری و یا طراحی سایت فروشگاه آنلاین را برای شما انجام دهد باید تخصص و دانش لازم را در این زمینه داشته باشد تا بتواند سایت ویژه ای را راه اندازی کند. اگر طراح سایت تخصص و دانش کافی را نداشته باشد، ممکن است سایتی که راه اندازی می شود نتواند پاسخگوی نیازهای کسب و کارها باشد و همین امر چالش های زیادی را برای کسب و کارهای اینترنتی به وجود می آورد. در ادامه به معرفی خصوصیات و ویژگی های طراح سایت می پردازیم.

مشاوره

یکی از مهمترین مواردی که طراح حرفه ای سایت باید انجام دهد ارائه مشاوره است. در واقع، طراح سایت باید با کارفرما و فردی که می خواهد سایت راه اندازی کند در تماس باشد و از او در مورد اهدافش جویا شود. این امر سبب می شود تا طراح با چهار چوب فکری کارفرما آشنا شود و سایت را به گونه ای پیش ببرد که بتواند پاسخگوی نیازهای کارفرما باشد. همچنین، گاهی ممکن است کارفرما اهدافش را به اشتباه انتخاب کرده باشد، در این صورت طراح به او مشاوره می دهد تا بهترین مسیر را انتخاب کند.

تعاملات برای شناسایی ماهیت کسب و کار

یک سایت زمانی موفق می شود که بتواند ماهیت کسب و کار را به خوبی نشان دهد. این امر مستلزم این است که طراح حرفه ای سایت بتواند با ماهیت کسب و کار آشنا شود. به طور مثال، تصور کنید دو سایت وجود دارند که هر دو در زمینه فروش کفش فعال هستند. بی شک، ماهیت این دو کسب و کار با یکدیگر متفاوت است. با توجه به این موضوع طراح وظیفه دارد ابتدا ماهیت کسب و کار را به خوبی بشناسد و سپس در سایت پیاده سازی کنند.

اطلاع رسانی به کارفرما

کارفرما این حق را دارد که در جریان روند کامل روند طراحی سایت قرار گیرد. در واقع، طراح حرفه ای سایت باید شرایطی را برای کارفرما به وجود بیاورد که بتواند در هر لحظه از روند پیشرفت طراحی سایت مطلع شود. برای اینکه طراح حرفه ای سایت باید در پلت فرمی که مورد تایید کارفرماست روند پیشرفت سایت را اطلاع رسانی کند. در نتیجه، کارفرما می تواند در هر مرحله مواردی را که می خواهد به طراح اعلام کند و طراح در صورتی که از لحاظ تکنیکال قابل اجرا باشد آن کار را انجا می دهد.

پشتیبانی

پس از آنکه کار طراحی سایت به اتمام رسید، طراح حرفه ای سایت باید به مشتری خود خدمات پشتیبانی ارائه دهد. این پشتیبانی می تواند سه ماهه، شش ماهه و حتی یک ساله باشد. زیرا زمانی که سایت لانچ می شود و در دید کاربران قرار می گیرد، با توجه به تعاملی که کاربران با سایت دارند، ممکن است نیاز باشد تغییراتی در سایت اعمال شود. به همین دلیل، افرادی که حرفه ای باشند این آپشن را برای کارفرمایان خود در نظر می گیرند تا به آنها کمک کنند به بهترین شکل در فضای اینترنت عمل کنند و بدرخشند.

آیا طراحی فروشگاه آنلاین درآمد را افزایش می دهد؟

بی شک، طراحی فروشگاه آنلاین درآمد را بالا می برد. زیرا در سایت مرزهای مکانی و زمانی شکسته می شود و کاربران می توانند در هر فرصتی وارد سایت شوند و کالا و یا خدمات مورد نیاز خو درا سفارش دهند. اما در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم کسانی که می خواهند از این کار به نتیجه برسند باید صبور باشند و حداقل 6 ماه به سایت خود فرصت دهند تا بهینه سازی شود و توسط موتورهای جستجو شناسایی گردد. پس از آن کم کم می توانید مشتریان خود را افزایش دهید.

آیا طراحی سایت فوری ایده خوبی است؟

به طور کلی، هرگز پیشنهاد نمی شود کسب و کارها برای طراحی سایت فوری اقدام کنند. اما گاهی شرایط به گونه ای است که سبب می شود طراح حرفه ای سایت برای سایت فوری اقدام کند. در این صورت، سایت باید پویا باشد تا بتوان در فرصت مناسب استراتژی های مناسب را برای اینکار تعیین کرد و به ارتقا آن کمک نمود. این امر باعث می شود تا سایت فوری نیز مانند سایت های دیگر مناسب باشد و مورد توجه کاربران قرار گیرد. همین امر به کسب و کارها کمک می کند به اهداف خود برسند.

چگونه طراح حرفه ای سایت را پیدا کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم به معرفی خصوصیات طراح حرفه ای سایت بپردازیم. طراح حرفه ای باید دارای ویژگی های متعددی باشد که از مهمترین آنها می توان به ارائه مشاوره تخصصی، پشتیبانی، تعامل با کارفرما و اطلاع رسانی روند طراحی سایت به کارفرما اشاره کرد.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند. این شرکت به درخشش کسب و کار شما کمک می کند و باعث رشد شما در دنیای اینترنت می شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code