محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت رشادتها و دلاوری های امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش ، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به تمامی مشترکین و کارکنان اینشرکت تسلیت گفت.

گیل خبر/ متن پیام به این شرح است :

محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشر است . ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی از منکر و ماهی است که باید از آن درسهای زندگی را آموخت و واقعیت اسلام را دریافت و با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه زنده عاشورا را یاد آور شد.

واقعه عاشورا کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمام ابعاد تاریخ و زندگی آزادگان و آزاداندیشان جهان مشهود است.

 واینک با قلبی مالامال از غم و اندوه در سوگ سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام ) و یاران باوفایش، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به همه دوستداران اهل بیت علیهم السلام تسلیت و تعزیت عرض نموده،امیدوارم عزاداری همه رهروان راستین آن حضرت به ویژه خانواده بزرگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان مورد قبول درگاه ایزد منّان واقع گردد.

محمد تقی مهدیزاده 
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code