در سایه بی توجهی استاندار و نمایندگان مجلس؛
۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۱۸:۲۹ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

گیل خبر/ سرویس استانی- در سایه بی‌توجهی استاندار و نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی، قرار است مدیریت شعب مهم‌ترین بانک دولتی کشور در گیلان به یک غیربومی فاقد رزومه قوی، سپرده شود!

شنیده‌ها حاکی از آن است که فردا مراسم معارفه «احمدرضا رجبی» به عنوان رئیس جدید اداره امور شعب بانک ملی استان گیلان برگزار خواهد شد.

در حالی که از گزینه‌های دیگری همچون «کولی نیا» و «رشید ارده» و بسیاری از گزینه‌های مطرح‌‌ و تواناتر از فرد منتخب، برای مدیریت شعب بانک ملی استان نام برده می‌شد، خبر انتصاب فردی از اصفهان که به جز یک سال ریاست شعبه در اصفهان، مورد خاصی در کارنامه‌اش دیده نمی‌شود، مایه تعجب است.

در حالی که بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های کشور، با ارائه بیشترین تسهیلات تولید و ازدواج از جایگاه و اهمیت بالایی درموضوعات اقتصادی واجتماعی برخوردار است، اما به نظر می‌رسد استان گیلان برای مدیران مرکزی این بانک فاقد اهمیت است.

در حالی این غیربومی فاقد رزومه به عنوان رئیس شعب بانک ملی در گیلان انتخاب شده است که مدیریت امور شعب استان، قریب به ۴ ماه است که بدون سرپرست اداره می‌شود که این امر خود نیز گواه دیگر بر بی‌توجهی مدیریت مرکزی بانک ملی ایران به اداره امور شعب استان گیلان است.

به نظر می‌رسد اگر توجهات بیشتری را از سوی نماینده عالی دولت در استان گیلان و نمایندگان مجلس شاهد می‌بودیم، خبری از انتصابات غیربومی ضعیف و فاقد کارایی در کار نبود.

به واقع یکی از تفاوت‌های اصلی استاندار فعلی گیلان با مرحوم مهندس قهرمانی، استاندار اسبق و محبوب گیلان، در همین امور است. بسیاری معتقدند وجود استانداری مقتدر و صاحب نفوذ و همچنین نمایندگانی علاقمند به توسعه استان، می‌توانست مانع از چنین انتصاباتی شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code