از جیپ سواری تا عکس های یادگاری؛
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۱۰:۵۱ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

گیل خبر/ علی کتمان- عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در سفری که به‌نظر می‌آید بیشتر سیاحتی بود تا کاری، به گیلان آمد.

سفری که به نظر می‌رسد به جز چند دیدار و عکس یادگاری، حاصلی نداشته و یا در خوشبینانه‌ترین حالت، رسانه‌ای نشده است!

از ضرغامی که روزگاری سودای ریاست جمهوری داشت و شاید وزارت گردشگری را چنان که باید و شاید برای خود جدی تلقی نمی‌کند، هیچ اما از استاندار گیلان و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان انتظار می‌رود در خصوص اهداف و دستاوردهای این سفر یک روزه شفاف‌سازی کنند.

در حالی که انتصاب ولی جهانی به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از سوی ضرغامی، اعتراضات و نارضایتی‌های فعالین گردشگری استان را به همراه داشت، چندان عجیب نیست که گیلان مقصد سفر تفریحی و سیاحتی آقای وزیر باشد، سفری که شاید در صورت وجود مدیری مقتدر، شکل متفاوتی به خود می‌گرفت.

نکته جالب توجه دیگر نقش حجت‌الاسلام والمسلمین صفری، نماینده مردم رودسر و املش در این سفر است؛ به جز رانندگی برای جناب وزیر و همراهی برای ثبت عکس‌های یادگاری، موردی دیده نمی‌شود!

آیا به واقع تمام این سفر به جیپ‌سواری آقای وزیر در جنگل‌های گیلان خلاصه می‌شود یا دستاوردی نیز برای صنعت گردشگری استان به همراه داشته است؟ گردشگری گیلان و عمده رستوران‌داران و هتل‌داران و... که در سال‌های اخیر با توجه به وقوع کرونا و کم‌لطفی‌های مرکزنشینان، ضعیف‌تر از همیشه شده و با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند، چشم انتظار تسهیلات و توجه ویژه‌ای از سوی وزارتخانه و شخص عزت الله ضرغامی هستند، اما با توجه به عدم وجود گزارشی از این سفر، بعید است این سفر کوتاه و تفریحی، حاصلی برای گردشگری گیلان داشته باشد.

همرسانی کنید:

نظرات شما:

سید محسن 4 مرداد 1401 ساعت 02:05

متاسفانه مسئولین استانی مطالبه گری نمیکنند. وضعیت پسماند گیلان هنوز حل نشده است. آسفالت جاده ها بلاتکلیف است و عدم روشنایی معابر هم که متاسفانه عامل تصادفات فراوان است. باید از استاندار به صورت جدی این سه موضوع را مطالبه کنیم.

نظر دهید - پسندیدم 0

نظر شما:

security code