۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ۱۱:۳۷ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
لوله برق pvc غیراستاندارد چه خطراتی به همراه دارد؟

مجموعه آسمان سمنان تلاش کرده است از طریق اشتراک‌گذاری این محتوا، ویژگی و مواد به کار رفته در انواع لوله برق استاندارد را برای شما شرح دهد و عواقب استفاده از لوله برق pvc غیراستاندارد را بازگو کند تا افراد بیشتری از آسیب‌های ناشی از نادیده گرفتن خرید لوله برق غیر استاندارد آگاه شوند.

لوله برق pvc غیراستاندارد ممکن است خطرات زیادی به همراه داشته باشد و عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود که مشکلات زیادی پیش بیاید. پس در نتیجه لازم است که پیش از خرید لوله برق pvc، با انواع لوله برق استاندارد بیشتر آشنا شوید. مجموعه آسمان سمنان تلاش کرده است از طریق اشتراک‌گذاری این محتوا، ویژگی و مواد به کار رفته در انواع لوله برق استاندارد را برای شما شرح دهد و عواقب استفاده از لوله برق pvc غیراستاندارد را بازگو کند تا افراد بیشتری از آسیب‌های ناشی از نادیده گرفتن خرید لوله برق غیر استاندارد آگاه شوند.

لوله برق pvc غیراستاندارد چه خطراتی به همراه دارد؟

خطرات زیادی در ارتباط با لوله‌های برق PVC غیر استاندارد وجود دارد. اولین خطر این است که محصول ممکن است قادر به تحمل فشار نباشد. خطر دوم این است که ممکن است نتواند وزن سیم‌ها را تحمل کند، که می‌تواند منجر به اختلال در سیم کشی شود. خطر سوم این است که ممکن است نتواند جریان را به خوبی انتقال دهد، به این معنی که ممکن است نوسانات برق و مشکلات دیگری وجود داشته باشد که می‌تواند به سیستم شما آسیب برساند یا حتی باعث آتش سوزی شود. با استفاده از لوله برق PVC استاندارد به جای لوله برق PVC غیر استاندارد می‌توان از این خطرات جلوگیری کرد.

لوله برق pvc استاندارد چه ویژگی دارد؟

لوله‌های برق پی وی سی یکی از بهترین و پرفروش‌ترین انواع لوله برق هستند که از آن‌ها به عنوان پوشش سیم‌ها و هادی جریان الکتریکی استفاده می‌شود. لوله‌های برق PVC معمولاً به عنوان جایگزینی عالی و مناسب برای انواع لوله‌های فلزی، فولادی، گالوانیزه و... کاربرد دارند و دلایل استفاده از آن‌ها این است که، مقاومت بالا در برابر مصرف حلال و مواد شیمیایی دارند، طول عمر بالایی دارند، وزن آن‌ها بسیار سبک است، نصب و اتصال آن بسیار راحت و آسان انجام می‌شود. از نظر انتقال برق عملکرد خوبی دارد و می‌توان آن را با توجه به شکل مورد نیاز خم و منحنی کرد.

در چه مکان هایی حتما باید از لوله برق pvc استاندارد استفاده شود؟

استفاده از لوله‌های برق پی وی سی استاندارد در ساختمان‌سازی بسیار ضروری است. اما مکان‌هایی که حتماً باید از لوله برق کاملاً استاندارد و دارای کیفیت بالا استفاده کنند، عبارتند از:

  • در ساختمان‌های تجاری، خانه‌ها و سایر سازه‌هایی که سیم‌های فشار قوی وجود دارد.
  • در ادارات و سایر ساختمان‌هایی که تجهیزات برقی مانند کامپیوتر و چراغ وجود دارد.
  • در بیمارستان‌هایی که تجهیزات پزشکی زیادی وجود دارد که نیاز به محافظت دارند

مزایای لوله برق pvc

مقاومت در برابر خوردگی:

این لوله‌ها در برابر زنگ زدن و خوردگی مقاوم بوده و از این رو می‌توان به راحتی و با اطمینان از آنان در فضای باز ساختمان استفاده نمود.

وزن سبک:

از آنجایی که وزن این لوله بسیار کم است حمل و نقل آن به راحتی انجام شده و می‌توان به راحتی آن را به بخش‌های مختلف ساختمان منتقل کرد.

عایق بودن:

این لوله‌ها در برابر جریانات الکتریکی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و از این رو ایمنی آنها بالا می‌باشد.

کاهش هزینه‌ها:

خرید این لوله‌ها، هزینه‌های مرتبط با نصب و برق‌کشی ساختمان را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

مقاوم در برابر سایش:

این لوله‌ها در برابر خوردگی یا در مجاورت با مواد شیمیایی نظیر الکل، اسیدها و روغن‌ها مقاومت بالایی دارند.

ابعاد و اندازه‌های مختلف:

از آنجایی که این محصولات در ابعاد، اندازه‌های مختلف و قطر مناسب به بازار عرضه می‌شود پس کاربرد آن در داخل کانال‌ها، سقف و کف ساختمان‌ها بسیار راحت خواهد بود.

هزینه پایین:

هزینه پایین لوله برق پی وی سی نسبت به سایر لوله‌ها و در مقابل کارایی بیشتر، یکی از ویژگی‌های قابل توجه این نوع لوله‌ها است.

لوله برق خرطومی PVC نسوز غیر استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از پرفروش ترین انواع لوله های برق در بازار، لوله برق خرطومی PVC نسوز است. این لوله برق در دسته لوله‌های خرطومی قرار می گیرد و به راحتی از مسیرهای پیچ در پیچ ساختمان عبور می کند بدون اینکه آسیبی ببیند. جنس این لوله برق از مواد غیر قابل احتراق است و باید خاصیت ضد اشتعال داشته باشد. مشخص است که همه مواد در تماس با آتش یا گرما برابر نیستند. برخی از مواد نسبت به سایرین در برابر حرارت مقاوم‌تر هستند. بنابراین می توان گفت که برخی از مواد برای استفاده در دماهای بالا یا در معرض نور مستقیم خورشید مناسب تر هستند. یکی از این مواد پی وی سی نسوز است که مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت تا 180 درجه سانتیگراد دارد.

ویژگی لوله برق خرطومی pvc نسوز

  • عدم مقاومت در برابر حرارت آتش
  • دوام و مقاومت پایین در باربر عوامل محیطی و پوسیدگی سریع
  • عدم انعطاف پذیری و داشتن بدنه‌ نرم
  • عدم ضربه پذیری بالا
  • عدم یکدست بودن لوله و داشتن حفره های ریز در بدنه محصول


خرید لوله برق pvc استاندارد و بدون خطر

با توجه به موارد گفته شده، شما می توانید به خوبی لوله برق pvc غیر استاندارد را تشخیص دهید. ما امیدواریم که این محتوا به شما بینشی خوبی داده باشد تا بتوانید هنگامی که با لوله‌های برق غیر استاندارد مواجه شدید، با بررسی نمودار‌های این مقاله و مشاهده ویژگی های لوله برق استاندارد، خریداری مناسب داشته باشید. در این راستا شرکت آسمان سمنان به عنوان برترین تولیدکننده انواع لوله برق تضمین می کند که بهترین و با کیفیت ترین لوله برق pvc را مطابق استانداردهای گفته شده، تولید و عرضه می نمایید. جهت راهنمایی خرید محصولات، با ما در ارتباط باشید...

 

منبع : آسمان سمنان - www.aseman-semnan.com

 

آدرس نمایندگی : شادآباد – بازار پارسیان – بلوک بهمن – پلاک 173
دفتر نمایندگی : 02166673565
کارشناس فروش : 09191346484
شبکه اجتماعی : https://www.instagram.com/aseman_semnan/