آموزش درخواست دوستی دادن در فری فایر

بازی های گروهی لذت خاصی را به افراد منتقل می نمایند. این گروه از بازی های دسته جمعی، حس صمیمیت را بین بازیکنان بیشتر کرده اند. ضمن این که شور و هیجان بیشتری نیز در آن ها به چشم می خورد. به طور کلی، یک بازی زیبا تر و بهتر خواهید داشت.  بازی گارنا فری فایر از جمله بازی های مدرن و امروزی با قابلیت اجرای دسته جمعی است. شما به راحتی می توانید انتخاب کنید که با چه کسی بازی کنید . حتی می توان تعداد بازیکنان یک تیم را در یک بازی چند نفره مشخص نمود.همینطور با دوستان خود می توانید خرید جم فری فایر را تجربه کنید .قبل از شروع به آموزش درخواست دوستی دادن پیشنهاد میکنم به فروشگاه جمینجا سری بزنید و از آموزش ها  و محصولات ویژه فری فایر دیدن کنید. اما چگونه این برنامه تشخیص می دهد که با چه کسی قرار است بازی کنید؟ آیا تنظیمات خاصی برای این منظور وجود دارد؟ آیا یک بازی گروهی به سادگی قابل انجام است؟؟ تا به حال از چنین سرگرمی های آنلاین و گروهی استفاده کرده اید؟  در ادامه، به آموزش درخواست دادن در فری فایر می پردازیم. اقدامی که در جهت برقراری یک بازی چند نفره بسیار کارآمد است.

درخواست دوستی در فری فایر

در بازی فری فایر می توانید هم گروهی های خود را در بازی انتخاب کنید. گاهی آن ها را می شناسید و دوست دارید یک بازی دوستانه را به انجام برسانید. گاهی نیز از بین افراد ناشناس به چند نفر درخواست بازی می دهید. اما چگونه باید از یک نفر دعوت به بازی نمود. این دعوت به بازی در قالب یک درخواست برای او ارسال خواهد شد. در برنامه گارنا فری فایر قسمت اختصاصی جهت ارسال این درخواست وجود دارد. اگر قصد این کار را دارید، طبق مراحل زیر پیش بروید:

  1. روی آیکون بازی که بزنید صفحه اصلی و خانه آن نمایان می شود. این صفحه اصلی دارای آیکون ها و گزینه های متعددی است. سمت راست صفحه را با دقت ببینید. یک آدمک خواهید یافت. برای شروع روی این آدمک کلیک کنید.
  2. نتیجه کلیک بر روی آدمک، باز شدن یک پنجره با ۵ عنوان خواهد بود. ۵ گزینه که هر کدام برای تنظیم یک عملکرد خاص در بازی مد نظر هستند.
  3. گزینه سوم از پنجره باز شده را بخوانید. Add یا افزودن، عبارتی است که در خط سوم به چشم می خورد. روی آن کلیک نمایید.
  4. در قسمت باز شده نام دوستان و هم بازی های مورد نظر خود را وارد نمایید. بعد از ورود اسم ها، گزینه سرچ را زده و اجازه بدهید برنامه آن ها را جستجو نماید.
  5. در نتیجه جستجوی نرم افزار، اسامی دوستان شما بالا خواهد آمد. آن هایی که در حال حاضر آنلاین هستند با علامت مثبت در کنار اسم شان مشخص می شوند. این افراد در حال حاضر در بازی حاضرند و در صورت تمایل می توانند هم تیمی شما شوند. کافیست دعوت دوستی شما را بپذیرند.
  6. شما می توانید حداکثر سه هم تیمی دیگر برای خود انتخاب کنید. بنابراین یک گروه چهارم نفره تشکیل می شود. بعد از انتخاب به صفحه اول بازی بروید و منتظر شوید تا دوستانتان هم بیایند.
  7. در پایان یادتان باشد که قبل از شروع بازی، تعداد نفرات را مشخص نمایید. برای این کار باز هم سراغ آدمک بروید. یکی از گزینه های پنجره این آدمک تعداد افراد را مشخص می نماید.

پذیرش درخواست در فری فایر

به نظر شما افرادی که برای تیم شما انتخاب می شوند از کجا باید این موضوع  را بفهمند؟ در واقع درخواست دوستی شما در فری فایر چگونه به اطلاع طرف مقابل می رسد؟ در بخش درخواست دوستی گفتیم که به سراغ آدمک در گوشه سمت راست صفحه می رویم. برای پذیرش یا رد این درخواست باید به سمت همین آدمک بروید. روی آن کلیک کرده تا پنجره مورد نظر باز شود. یکی از گزینه های این صفحه با عنوان Request  مشخص شده است. در این بخش تمام درخواست هایی که به سمت شما داشته اند نمایان می شود. در این جا بگردید و ببینید درخواست کدام یک را می خواهید بپذیرید. آیا تمایل به هم بازی شدن با فرد درخواست دهنده را دارید؟؟ هنگام ورود به این قسمت می توانید دو واکنش متفاوت از خود نشان دهید:

می توانید درخواست را بپذیرید و وارد بازی شوید. بازیکنان معمولا با دوستان و آشنایان خود هم تیمی می شوند. جهت این کار لازم است گزینه Agree یا موافق بودن را بزنید. این بدان معنا است که جواب شما به درخواست دریافتی مثبت است.
می توانید درخواست دوستی در بازی فری فایر را رد کنید. چنان چه تمایل به بازی گروهی با فرد درخواست دهنده را ندارید گزینه Reject را بزنید. این بدان معنی است که جواب شما به درخواست دریافتی منفی است.

بازی گروهی فری فایر

به نظر شما هدف از تشکیل گروه و تیم در بازی فری فایر چیست؟ این اقدام چه نتایجی را به دنبال دارد؟

  • بازی های گروهی و دسته جمعی لذت بخش تر بوده و هیجان بیشتری را به همراه دارند. به شکلی که حتی می توان در میدان بازی با یکدیگر صحبت کرد. این صحبت ها بر هیجان دریافتی بازیکن می افزاید.
  • داشتن یک گروه تیمی در بازی، باعث داشتن یک هم فکری موثر می شود. بنابراین به نظر می رسد بازی های تیمی اصولی تر و بهتر عمل می کنند. در این شیوه عملکردهای دفاعی و جنگاوری بازیکن بهتر خواهد بود. زیرا یک گروه و نه یک نفر دارد تصمیم می گیرد که چه کند.
  • بازی از حالت سکون و یکنواخت به حالت متغیری راه پیدا می کند. مسیر برای ایجاد تغییرات گسترده تر مهیا می شود.
  • صمیمیت بین دوستان بیشتر خواهد شد. ضمن این که بازیکنان نوجوان و کم سن و سال یاد می گیرند که در گروه چگونه فعالیت کنند. در واقع روابط اجتماعی و گروهی را در قالب یک بازی تمرین می کنند.

جمع بندی

آموزش درخواست دادن در فری فایر جهت تشکیل تیم و گروه در این جا شرح داده شد. به کمک آن به راحتی می توانید با گروه دوستان خود وارد میدان شوید. نتایج و فواید زیادی برای این شکل از فعالیت در این جا وجود دارد. البته تشکیل گروه و بازی دسته جمعی سلیقه ای است و به خود فرد بستگی دارد. به همین دلیل است که ممکن است درخواست دوستی یک نفر رد یا قبول شود. زیرا این کار فرایندی کاملا اختیاری می باشد. این مقاله در سایت جمینجا تهیه و تنظیم شده است . شما می توانید با مراجعه به این سایت از مقالات جذاب فری فایر دیدن و با خرید جم فری فایر سطح خود را در بازی افزایش دهید . آفر های ویژه جمینجا را از دست ندهید!

منبع : https://geminja.com

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code