علی نوبخت، دبیر مجمع انجمن‌های علمی تخصصی گروه پزشکی به نقل قول ابراهیم رئیسی از رئیس علوم پزشکی گیلان درباره مقابله با کرونا واکنش نشان داد و خطاب به ارسلان سالاری نوشت: مطالبی که آقای رییس‌جمهور از قول جنابعالی گفتند متاسفانه باعث وهن جامعه پزشکی و قدرناشناسی جنابعالی نسبت به همکاران جان بر کف بهداشت و درمان و بزرگ کردن افراد غیرمسئول در امور تخصصی می‌باشد.

گیل خبر/ در پی اظهارات ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه "رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به من گفت چهره‌های بسیجی و جهادی و انقلابی(در ایام کرونا) به بیمارستان‌ها رفته‌اند و به پزشکان و پرستاران یاد می‌دادند چگونه باید برای مردم کار کرد"، دکتر علی نوبخت حقیقی، دبیر مجمع انجمن‌های علمی تخصصی گروه پزشکی و رییس اسبق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان (ارسلان سالاری) نوشت:

سلام و احترام

مطالبی که آقای رییس‌جمهور از قول جنابعالی گفتند متاسفانه باعث وهن جامعه پزشکی و قدرناشناسی جنابعالی نسبت به همکاران جان بر کف بهداشت و درمان و بزرگ کردن افراد غیرمسئول در امور تخصصی می‌باشد.

احتمالا آقای رییس‌جمهور نتوانستند منظور جنابعالی را خوب توجیه نمایند. ضمن عرض خسته نباشید، امیدوارم به نحو مطلوب جبران شود.

با تشکر

علی نوبخت حقیقی