تعداد شهرهای آبی کرونایی در گیلان کاهش یافت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از قرارگیری دو شهرستان رودبار و ماسال در وضعیت زرد کرونایی خبر داد و گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت تعداد شهرهای آبی گیلان از ۱۴ شهر به ۱۲ شهر کاهش یافته است.

گیل خبر/ به گزارش فارس، فردین مهرابیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند کرونا در کشور در یک مسیر نزولی قرار دارد، اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت روندکاهش آمارهای کرونایی در گیلان همانند سایر استان‌ها کاهشی است.

وی با اشاره کاهش تعداد شهرهای آبی در استان گیلان گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت تعداد شهرهای آبی گیلان از ۱۴ شهر به ۱۲ شهر کاهش یافته است که این امر نشان‌دهنده شکننده بودن کرونا در استان گیلان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از قرارگیری دو شهرستان رودبار و ماسال در وضعیت زرد کرونایی خبر داد و افزود: شهرستان‌های آستارا، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رشت، خمام، رضوانشهر، سیاهکل، تالش، رودسر، صومعه سرا، لاهیجان و لنگرود در وضعیت آبی قرار دارند.

مهرابیان با تأکید بر لزوم توجه مردم و اصناف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گیلان بیان کرد:با بستری ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، در حال حاضر ۲۸ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری اند که حال ۶ نفرشان وخیم گزارش شده است.