images/pro gallery/t 1652002612 3bf29474 0260 488e 813d 8bd877bb89dc

ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با حضور در منزل شهدای طلبه محمد علی اصغری و رضا سعدی با خانواده این دو شهید گرانقدر دیدار کردند.

گیل خبر/ مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به‌ویژه شهدای روحانی و طلاب در دوران هشت سال دفاع‌ مقدس اظهار کرد: دلاوری و رشادت‌‌های شهداهای روحانی در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی بی‌نظیر بود که باید برای جوانان بازگو شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی با تاکید بر لزوم برگزاری مراسم یادواره شهدای روحانی در کشور گفت:
به منظور تبیین حماسه آفرینی‌های شهدای روحانی و معرفی این شهدای گرانقدر به آحاد جامعه و نسل جوان، باید یادواره شهدای روحانی را بیش از گذشته برگزار کرد.

وی شهدای گرانقدر و خانواده شهدا را جزو افتخارات جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: شهدای و خانواده‌های معظم آنان افتخار این سرزمین‌اند و ملت ایران همواره قدردان ایثارگری‌های شهداست و هیچ‌گاه فداکاری‌هایشان را فراموش نخواهد کرد. 

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش شهدا در ایجاد آرامش در جمهوری اسلامی تصریح کرد: جوانان در جمهوری اسلامی با الگوگیری از شهدا باید در راه انقلاب و رشد و توسعه شهرستان گام برداشته و به مردم، کشور و نظام خود خدمت کنند.