معاون تربیت بدنی سپاه قدس گیلان:
۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ۰۸:۵۹ چاپ

گیل خبر/ علی اصغر زاد اکبری در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی به مناسبت ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: برگزاری مسابقات جام رمضان فرصت مغتنمی برای کشف استعدادهای مختلف ورزشی است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در جامعه افزود: نشاط و پویایی در جامعه با ورزش کردن و برگزاری تورنمت های مختلف ورزشی بدست می آید و ماه رمضان فرصت خوبیست ضمن معنویت بخشی به روح و روان، نسبت به تندرستی و سلامتی جسم نیز بکوشیم.

معاون تربیت بدنی سپاه قدس گیلان از برگزاری مسابقات کشتی بسیج ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و اضافه کرد: مسابقات کشتی جام رمضان گیلان با حضور 700 ورزشکار در سالن 8 دی رشت برگزار شد و با استقبال کم نظیر علاقه مندان به ورزش همراه بود.

زاداکبری با بیان اینکه میادین ورزشی می تواند فرهنگ ساز ایثار و شهادت باشد، گفت: مسابقات کشتی جام رمضان به یاد شهید حسین جوینده برگزار شد و در پایان مسابقات هم از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل شد.

وی با اشاره به نتایج مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام رمضان، افزود: در رشته آزاد ٢١٢کشتی گیر در قالب ٢٨ تیم بروی تشک رفتند که در پایان تیم های لنگرود مقام اول، صومعه سرا مقام دوم و رشت مقام سوم را کسب کرد.

معاون تربیت بدنی سپاه قدس گیلان همچنین اضافه کرد: در رشته فرنگی ۱۲۸ کشتی گیر در قالب ۲۱ تیم با هم به رقابت چرداختند که در پایان تیم های ملوان جوان رشت اول، صومعه سرا مقام دوم و لنگرود مقام سوم را کسب کردند.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : سپاه قدس گیلان

نظر شما:

security code