مجلس مکلف شد حقوق نمایندگان و مدیران مجلس را برای نظارت عموم مردم به طور شفاف و ماهیانه در سامانه سازمان امور استخدامی کشور قرار دهد.

گیل خبر/ به نقل از ایرنا؛ نمایندگان در نشست علنی امروز- سه شنبه( ۱۷ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی با الحاق به  بند «الف» تبصره ۲۰ به شرح ذیل ۲۰۰ رای موافقت کردند:

احمد امیر آبادی فراهانی در توضیح پیشنهاد خود  گفت :مجلس انقلابی در طول دو سال فعالیت خود کارهای بزرگی انجام داد، قانون راهبردی رفع تحریم ها که امروز مذاکره کنندگان در وین براساس آن با قدرت در مقابل مستکبران ایستاده اند در مجلس یازدهم تصویب شد.

وی گفت: قانون جهش تولید مسکن در راستای تولید سالانه یک میلیون مسکن به تصویب رسید که دولت اجرای آن را شروع کرده است. قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان، قانون مالیات بر خانه های لوکس و قانون تسهیل در فضای کسب و کار، ایجاد اشتغال از جمله قوانین مهمی است که در این دوره از مجلس به تصویب رسیده است.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: امروز عده ای مساله حقوق نمایندگان را بهانه کردند که مجلس را به حاشیه ببرندپیشنهاد این است که مجلس مکلف است حقوق نمایندگان و مدیران مجلس را برای نظارت عموم مردم به طور شفاف و ماهیانه در سامانه سازمان امور استخدامی کشور قرار دهد از همکاران خواهش دارم به این پیشنهاد رای بالایی دهید.

متن مصوبه بدین شرح است: مجلس مکلف است حقوق نمایندگان و مدیران مجلس را برای نظارت عموم مردم به طور شفاف و ماهیانه در سامانه سازمان امور استخدامی کشور قرار دهد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code