در پی هشدار معاون سیاسی استاندار به برخی نمایندگان گیلان؛
۱۴۰۰/۱۲/۰۶ ۱۰:۰۱ چاپ

گیل خبر/ به نظر می‌رسد درگیری و اختلاف نظرها در موضوع انتصابات مدیران استان گیلان، وارد فاز تازه‌ای شده است.

در این راستا، حسین مصطفی‌پور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان با گلایه از دخالت و فشار‌ها در انتصاب فرمانداران، مدیران کل، بخشداران و مدیران شهرستانی، هشدار داد:
«به آن اندک نمایندگان محترم ناچارم عرض کنم که اگر به همین منوال بر دخالت ها و سهم خواهی‌های خود اصرار ورزند، اسامی آنان را به طور سرگشاده و با ادله کامل، به استحضار دفتر شورای محترم نگهبان استان خواهیم رساند.»

صحبت‌های تند و تیز مصطفی‌پور حکایت از افزایش اختلافات میان اسدالله عباسی، استاندار گیلان با برخی نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی دارد.

باید دید که کدام‌یک از نمایندگان استان گیلان، مخاطب سخنان هشدارآمیز و شدید‌الحن معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان هستند و آیا پاسخی از جانب آنان شنیده خواهد شد یا خیر؟

برخی گمانه‌زنی‌ها از اختلافات جدی بر سر گزینه مدیریت آموزش و پرورش مورد حمایت عباسی با گزینه مورد حمایت طیف مخالفان استاندار دارد.

عده‌ای اعتقاد دارند که سخنان حسین مصطفی پور نه از جانب خویش، بلکه از طرف شخص استاندار خطاب به نمایندگان مجلس است و این سرآغاز علنی شدن اختلافات اسدالله عباسی با نمایندگان استان است.

باید منتظر ماند و دید که دامنه این اختلافات تا کجا گسترش خواهد یافت و فصل جدایی استاندار گیلان با نمایندگان مجلس استان، زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد از راه رسیده است یا خیر؟