طی آئینی امور توزیع برق شهرستان خمام که تا کنون بصورت اداره در حال خدمت رسانی بود باحضور جمعی از مسئولین این شهرستان و شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان فعالیت خود را آغاز کرد.

گیل خبر/ در این مراسم مهندس جوشن فرماندار شهرستان خمام ضمن تشکر از اقدامات شایسته و جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت : مسئولین در نظام جمهوری اسلامی بعنوان خادمان ملت باید قدردان فرصتی که خداوند برای خدمتگزاری به مردم به آنها عطا کرده را بدانند.
وی، شهرستان تازه تاسیس خمام را شهرستانی با ظرفیت های فراوان و با کمبودهایی زیاد خواند و تصریح نمود: وظیفه مدیریت صحیح مصائب و رفع مشکلات مردم، برعهده ماست که نقش راهبری و ساماندهی و سازماندهی امور را به عهده گرفته ایم.

 در ادامه سید محمدعلی میرنرگسی قائم مقام اجرایی مدیرعامل در امور شهرستانها ضمن تشکر از همراهی مسئولین استان جهت پیشبرد اهداف خدمت رسانی شرکت، افزود: این شرکت با بیش از  30 هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط افتخار خدمت رسانی به بیش از یک‌ میلیون و 500 هزار مشترک برق در استان را دارد .

وی تاکید کرد: هدف اصلی مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با انجام پروژه های نظیر طرح جهادی افزایش تاب آوری و طرح جهادی احداث شبکه با کابل خودنگهدار، جلب رضایت مشترکین، تامین برق مطمئن و پایدار و حرکت بسوی تبدیل شدن به شرکتی پاسخگو در قبال مردم و مخاطبین است.

میری نرگسی با بیان این که برای جهش تولید در صنایع و رونق اقتصاد، صنعت برق یک زیرساخت حیاتی به شمار می‌رود، اظهار کرد: در سال جاری با توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌ی توزیع برق خدمت‌رسانی به مردم شریف استان گیلان با قدرت و جدیت تداوم خواهد یافت.

همچنین سیروس هدایتی نژاد مدیر توزیع برق شهرستان رشت نیز گفت: با توجه به اقلیم منطقه و بحران های طبیعی سهمگین از جمله بارش برف شدید، طی سالیان گذشته  آسیب جدی به شبکه ها و تاسیات برق در کل استان و همچنین مناطق شهری و روستایی شهرستان خمام وارد آمده است.

وی افزود: طی دوسال اخیر و با تلاش شبانه روزی کارکنان توزیع برق خمام درسال 1399 و در مناطق شهری و روستایی، بیش از 196.6 کیلومتر از شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شده است و در سال جاری نیز تاکنون قریب به 13 کیلومتر دیگر کابل خودنگهدار در شهرستان خمام احداث شده است.

هدایتی نژاد گفت : ارتقاء سطح اداره به امور در هر شهرستان مستلزم وجود امکانات سخت افزاری متناسب با سطح جدید مدیریت است که این امکانات از قبیل نیروی انسانی کافی و کارآمد در امور توزیع برق شهرستان خمام پیش بینی و تدارک دیده شده است .

همچنین محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در این مراسم  با بیان اینکه کشور قدرتمند باید اقتصاد و تولید پویایی داشته باشد، اظهار کرد: برای کاهش وابستگی کشور باید اقتصاد و تولید خود را قوی و پیشرو سازیم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری تحریم را خنثی کنیم که این امر مستلزم توجه به حوزه صنعت و تولید است.

احمدی ضمن قدردانی از تلاش های صورت پذیرفته در حوزه برق گفت: استان گیلان و به ویژه شهرستانهای رشت و خمام در بسیاری از حوزه‌ها دارای مشکل و عقب ماندگی است و با ایجاد وحدت رویه در میان دستگاه‌ها و مسئولان می‌توانیم در راستای توسعه و پیشرفت استان گیلان گام‌های مثبتی برداریم.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تاکید بر توجه بیشتر به درخواست های مردم بعنوان ولی نعمت کشور، افزود: امید است با شکل گیری امور توزیع برق شهرستان خمام و تلاش برای جلب اعتبارات و منابع لازم ،خدمت رسانی به مردم با سرعت و کیفیت بهتر صورت پذیرد.

گفتنی است در این مراسم سرهنگ حامدی فرمانده سپاه ناحیه خمام و سرهنگ حمیدی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان خمام نیز حضور داشتند و حکم مدیریت امور توزیع برق خمام به مهندس آرش واقف اهداء شد.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code