در جلسه ای با حضور معاون امور عمرانی استانداری گیلان، مشکلات آب شرب شهرستان رودبار بررسی شد.

گیل خبر/ به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در این جلسه با اشاره به اینکه پروژه های مختلفی جهت تامین پایدار آب شرب شهرهای رودبار، لوشان و منجیل در حال اجراست، گفت: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی شهر رودبار، طی یک هفته گذشته بیش از 20 فقره شکستگی شناسایی و ترمیم شد.

سید محسن حسینی با بیان اینکه 8 تیم عملیاتی بطور شبانه روزی جهت رفع شکستگی های شبکه آبرسانی شهر رودبار مشغول به کار هستند، افزود: تمام تلاش ما بر این است تا وضعیت آبرسانی این شهر به حالت تعادل برسد.

وی از اجرای 600 متر لوله گذاری خط انتقال در مسیر کوشک به خلسر خبر داد و گفت: 1.5 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه اجرای 1200 متر لوله گذاری خط انتقال از جنس چدن 400 میلی متری و احداث یک باب مخزن زمینی 1000 مترمکعبی در محدوده شهر لوشان در دستور کار شرکت آبفای گیلان است، تصریح کرد: قرارداد اجرای لوله گذاری، منعقد شده و مخزن هم در مرحله برآورد اعتبار و مناقصه قرار دارد.

وی گفت: در منجیل نیز در سال 99 از ردیف اعتبارات خشکسالی 2500 متر لوله چدن 500 میلی متری خریداری شد که با اعتبارات سال جاری، این پروژه اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان افزود: در مجموع 5 میلیارد تومان اعتبار از محل خشکسالی طی سال جاری برای اجرای پروژه های رفع تنش آبی لوشان و منجیل اختصاص یافته است. 

حسینی با بیان اینکه رفع نواقص و مشکلات شبکه آبرسانی شهرهای رودبار، لوشان و منجیل به 53 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: در این راستا مقرر شد تا پایان سال جاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی این شهرها 3 میلیارد تومان اختصاص دهد.

گفتنی است؛ در این جلسه سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، فرماندار، امام جمعه و نماینده شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

 

 

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code