از هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال؛
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ۱۹:۱۲ چاپ
دومین پیروزی ملوان در سردارجنگل رشت/برد شهرداری آستارا مقابل ماشین سازان

دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و قشقایی شیراز با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید و دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و شهرداری آستارا نیز با نتیجه دو بر یک به سود تیم گیلانی به پایان رسید.

گیل خبر/ به گزارش فارس:عصر امروز دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و قشقایی شیراز از هفته سوم لیگ یک در استادیوم سردارجنگل رشت به میدان رفتند که در پایان ملوان با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شد.

مازیار زارع سرمربی ملوان، رضا حیدری، علیرضا خشکفا، سجاد بازگیر، محسن انبساطی، حمید کاظمی، محمد رستمی، پدرام قاضی پور، امیرحسین یحیی زاده، حسین کامیاب، وحید فارغ و محمدرضاپور محمد را در ترکیب ملوان بندرانزلی قرار داده بود. 

نیمه اول این دیدار با برتری ملوان بندرانزلی با در اختیار داشتن توپ و میدان گذشت و ملوانان بازی خود را بر حریف شیرازی دیکته کردند. 

نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید و ملوان نتوانستند مزد برتری خود را دریافت کنند. 

در نیمه دوم نیز فشارهای بازیکنان مازیار زارع ادامه دار بود و در دقیقه ۷۵ توانستند صاحب یک ضربه پنالتی شوند که حمید کاظمی مهاجم این تیم تبدیل به گل کرد. 

ملوانان دقایق باقی مانده نیز نتیجه را حفظ کردند تا پیروز هفته سوم باشند. 

همانند هفته اول استادیوم سردارجنگل رشت برای ملوانان خوش یمن بود و توانستند مثل بازی گذشته در این استادیوم پیروز میدان باشند. 

دومین پیروزی ملوان در سردارجنگل رشت/برد شهرداری آستارا مقابل ماشین سازان

در دیدار دیگر عصر امروز بین تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و شهرداری آستارا با نتیجه دو بر یک به سود شهرداری آستارا به پایان رسید. 

فرشاد پیوس سرمربی شهرداری آستارا در این دیدار نیما علیپور، امید سام کن، سعید دلاور، محمد ابراهیم رضا زاده، امین هاشمی، مجتبی محبوب مجاز، جابر نصیری، کیانوش میرزایی، جواد آقایی‌پور، فرشید پاداش و علی مصطفایی را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

بازیکنان شهرداری آستارا در همان نیمه اول نسخه تیم ماشین‌سازی تبریز را پیچیدند و توانستند با دو گل کار را در همان نیمه اول یکسره کنند. 

گل‌های این دیدار را مجتبی محبوب مجاز و محمد ابراهیم رضازاده برای شهرداری آستارا به ثمر رساندند. 

نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به نتیجه شهرداری آستارا به پایان رسید. 

نیمه دوم هم تیم میهمان تلاش فراوانی انجام داد تا گل‌های خرده را جبران کند و فقط توانست یک گل به ثمر رساند. 

در پایان این دیدار با نیتجه دو بر صفر به سود شاگردان فرشاد پیوس خاتمه یافت و در هفته آینده باید در رشت میزبان بادران تهران خواهد بود. 

شهرداری آستارا تاکنون توانسته از سه بازی ۶ امتیاز به دست آورد و در رتبه چهارم جدول ایستاده است.