با بهره گیری از فرصت های فضای مجازی برگزار می شود؛
۱۴۰۰/۰۸/۰۵ ۱۰:۲۷ چاپ

مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان گیلان، روز‌های ششم و نهم آبان 1400 در رشت برگزار‌می‌شود.

گیل خبر/ به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، مرحله‌ منطقه‌ای بیست‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان درحالی به‌ میزبانی مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون رشت آغاز‌ می‌شود که 9 قصه‌گو در دو بخش‌های «ملی» و «آیینی ‌و سنتی» طی روز‌های 6 و 9 آبان 1400 به هنر‌نمایی خواهند‌ پرداخت.

بر همین‌ اساس، روز نخست برگزاری این رویداد فرهنگی در استان گیلان با اجرای قصه‌گویان بخش ملی از ساعت 13 روز پنج‌شنبه، 6 آبان سال‌ جاری کلید‌ می‌خورد و 6 قصه‌گو در بخش‌های «زنان و مردان» و «دختران و پسران» به قصه‌گویی می‌پردازند.

دومین گام مرحله منطقه‌ای جشنواره ‌قصه‌گویی در استان گیلان نیز ساعت 13 روز یک‌شنبه، 9 آبان 1400 برداشته‌ می‌شود و 3 قصه‌گوی گیلانی در بخش «آیینی و سنتی» اجرا‌ خواهند‌ داشت.

این درحالی‌است که داوران، هنر‌نمایی قصه‌گویان را در بستر فضای مجازی به‌ داوری خواهند‌ نشست و علاقه‌مندان نیز می‌توانند در صفحه رسمی اینستاگرام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به‌نشانی kanoonparvares_gui قصه‌گویی هنرمندان گیلانی را به‌ تماشا بنشینند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code