دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر گیلان با تأکید بر ضرورت رفع موانع مطالبه‌گری در سازمان‌ها گفت: واحدهای نظارتی سازمان‌ها به حقوق شهروندان اعم از کارکنان سازمان‌ها و ارباب‌رجوع توجه کنند.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سجاد سرافراز صبح امروز در چهل و یکمین نشست کمیته تخصصی حفاظت از حقوق عامه با اشاره به‌ضرورت رفع موانع مطالبه‌گری در سازمان‌ها اظهار کرد: واحدهای نظارتی سازمان‌ها وظیفه دارند از انطباق کارکردهای موجود در ادارات با قانون صیانت کنند.

وی با بیان اینکه حقوق شهروندان اعم از کارکنان سازمان‌ها و ارباب‌رجوع بایستی صیانت شود، گفت: این امر نیازمند رفع موانع مطالبه‌گری در سازمان‌ها است.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به اینکه واحدهای نظارتی سازمان‌ها نقش ویژه‌ای در زدودن موانع مطالبه‌گری شهروندان دارند، افزود: متأسفانه طی گزارشات مردمی و رصد ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر بعضاً از واحدهای نظارتی سازمان‌ها در خلاف این جهت حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه شایسته نیست واحدهای نظارتی خود تبدیل به مانعی در این روند شوند، گفت: مطمئناً هم مردم و هم مدیران و هم افرادی که در این جایگاه‌ها مشغول هستند هر یک با ایفای نقش خود می‌توانند ضامن درست عمل کردن این سازمان‌ها باشند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code