عصر امروز یا صبح چهارشنبه با امضا نمایندگان اردبیل؛
۱۴۰۰/۰۷/۱۸ ۱۵:۰۱ چاپ

گیل خبر/ شنیده ها از فضای سیاسی استان و راهروهای وزارت کشور از این حکایت دارد که عصر امروز و یا صبح چهارشنبه اکبر بهنامجو استاندار سابق استان اردبیل در دولت قبل توسط هیات دولت بعنوان استاندار جدید گیلان منصوب خواهد شد.

اکبر بهنام جو متولد ۱۳۴۶ در همدان است و اصالت آذری دارد وشنیده می شود ۵ تن از نمایندگان اردبیل با توجه به رضایت از عملکرد وی و همچنین انتصاب برادر زاده نماینده ولی فقیه این استان بعنوان استاندار جدید، طی نامه ای به وزارت کشور از بابت بکارگیری مجدد بهنام جو بعنوان استاندار تشکر کرده اند.
برخی از صاحب نظران استفاده از استانداران موفق در دولت پیشین را بعنوان استاندار دولت سیزدهم، مثبت ارزیابی می کنند.
بهنام جو بر اساس شنیده ها در گیلان نیز رایزنی های خوبی در بین برخی از نمایندگان این استان داشته و توانسته حمایت برخی از نمایندگان گیلان را به خود جلب کند.

گرچه عضویت در جهاد دانشگاهی دانشگاه ، شهردار انزلی در ١٣٧١، مدیرکل دفتر شهر و روستای استانداری گیلان ، رئیس مسکن و شهرسازی استان گیلان و معاون امور عمرانی استانداری اردبیل، مدیر یت پروژه صحن فاطمه زهرا(س)حرم حضرت علی (ع) در بخش طراحی و نظارت قرارگاه خاتم الانبیاء، شروع و اتمام بزرگراه اردبیل به تونل حیران و اردبیل به شهر نیر و شروع بزرگراه اردبیل سوابق مدیریتی و عمرانی خوبی در کارنامه وی محسوب می گردد اما استاندار پروازی بودن و سکنی خانواده وی در تهران یکی از انتقادات به وی در زمان تصدی استانداری اردبیل بود.
حال باید تا عصر امروز و یا صبح چهارشنبه منتظر ماند و دید که آیا سرانجام عدم وحدت و اختلافات سیاسیون گیلانی بر سر گزینه های بومی برای استانداری گیلان در نهایت قرعه بخت و اقبال را در طالع بهنامجو می نشاند و یا هیات دولت تصمیم دیگری برای مدیریت ارشد این استان اتخاذ خواهد کرد؟