همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید یک دبیرستان پسرانه با نام پروفسور انوش برزیگر در خیابان 167 گلسار رشت با جذب دانش آموز دوره اول و دوم فعالیت خود رسما آغاز کرد.

گیل خبر/ همزمان با فرا رسیدن مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مسوولین آموزش و پرورش و اعضای شورای شهر رشت و خانواده های دانش آموزان و جمعی از فرهیختگان و هیات موسسان دبیرستان به پاس زحمات علمی، فرهنگی، اجرایی و از خودگذشتگی‌های چندین و چند ساله استاد انوش برزیگر دبیرستان پرفسور انوش برزیگر با دعوت از استاد انوش برزیگر چهارم مهر ماه افتتاح شد.

استاد انوش برزیگر فوق تخصص قلب و عروق ، استاد گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی، نیکوکار، پیش‌قدم در فعالیت های عام المنفعه، دارای مسئولیت‌های مهم در عرصه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی از جمله ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در زمان دکتر هاشمی، ریاست چندین دوره نظام پزشکی شهرستان رشت (که در انتخابات اخیر منتخب جامعه پزشکی و مجددا سکان‌دار کرسی ریاست نظام پزشکی شهرستان رشت شد) و عضویت در شورای عالی نظام پزشکی کشور، بخشی از مسئولیت‌های پزشکی، اجتماعی و مدیریتی این استاد و پزشک حاذق گیلانی شمرده می‌شود.

شایان ذکر است تصویر استاد انوش برزیگر اخیرا توسط شهرداری در نقاشی دیواری بزرگان گیلان و ایران زمین (واقع در چهار راه گلسار شهر رشت) به تصویر کشیده شده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code