سرپرست کانون گیلان:
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۱:۵۱ چاپ
هشت سال دفاع مقدس در «قاب حماسه»روایت می شود

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس این مجموعه با عنوان«قاب حماسه» خبر داد.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، سید جلیل میرعظیمی با اعلام ‌این خبر‌گفت: هم‌سو‌سازی برنامه‌ها با شعار سال اعلام‌شده از سوی مقام معظم رهبری(مد‌ظله‌العالی) و تبیین شعار حماسی «مامقتدریم»، از سیاست‌های اجرایی این ویژه‌برنامه‌ها به‌شمار‌می‌رود.

سرپرست کانون گیلان در ادامه به اهداف برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس کانون اشاره و اظهار‌کرد: ایجاد پیوند میان‌نسلی، آشنایی کودکان و نوجوانان با حماسه‌آفرینی مردمان ایران اسلامی در صیانت از ارزش‌ها، ولایت‌‌مداری و هم‌چنین، تقویت روحیه خودباوری دینی‌ و ملی، از جمله این اهداف محسوب‌می‌شود.
این مدیر فرهنگی درهمین‌حال، اشاره‌ای به عناوین مهم‌ترین ویژه‌برنامه‌های ستادی و مراکز فرهنگی هنری کانون داشت و بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی و برگزاری کارگاه‌های عمومی و تخصصی برخط کانون را از راه‌کار‌های این مجموعه در برگزاری هرچه با شکوه‌تر این برنامه‌ها عنوان‌کرد.
معرفی‌مفاخر و قهرمانان دفاع‌مقدس، همراهی کارکنان و اعضا در پویش نگارش پیمان‌نامه و خوانش دل‌نوشته در تجلیل از سردار شهید، حاج‌قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و نقاشی کودکان و نوجوانان با محوریت دفاع‌مقدس نیز ازجمله فعالیت‌های کانون گیلان است که در سخنان میرعظیمی به آن اشاره‌شد.
او هم‌چنین، تجدید پیمان با شهیدان والامقام و اجرای «طرح‌سپاس» در تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثار‌گران را از برنامه‌ها برشمرد و افزود: معرفی کتاب‌های کانون با موضوع عاشورای حسینی و هشت‌سال دفاع‌مقدس، برگزاری مسابقه عکاسی از پرچم مقدس جمهوری اسلامی و پرچم‌های آیینی و انتشار آن در فضای مجازی، از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

سید جلیل میر‌عظیمی درعین‌حال، ازبرگزاری ویژه‌برنامه «قاب حماسه» و گشایش نمایشگاه استانی آثار مربیان و اعضای این مجموعه در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان خبر داد و از همگان برای به‌تصویر‌کشیدن چهره‌ای مانا از حماسه ماندگار هشت سال دفاع مقدس دعوت‌کرد.
شایان‌ذکر‌است؛ «پیش‌کسوتان دفاع‌مقدس و مقاومت»، «شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخر‌آفرینی سربازان»، «معنویت، زنان، خانواده و سلامت»، «ولایت‌مداری، جوانان، علم و دانش‌پژوهی»، «دفاع‌همه‌جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف»، «وحدت‌ملی، بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی»، «نیرو‌های مسلح، بسیجیان، جهاد‌گران، عشایر و پیشمرگان کرد مسلمان» و «فرماندهان، عزت‌مداران، حماسه‌آفرینان» روز‌شمار ویژه‌نامه‌های هفته دفاع مقدس است که از 31 شهریور تا 7 مهر 1400 برگزار‌می‌شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code