رئیس پلیس‌راه گیلان با اشاره به جزییاتی از سانحه رانندگی روز گذشته در کیشستان، گفت: بخشی از نواقص محور پیر بازار به صومعه‌سرا مرتفع شده اما همچنان نقص‌های عمده‌ای در مسیر وجود دارد.

گیل خبر/ به نقل از فارس: سرهنگ جاور صفاری با اشاره به جزئیاتی از سانحه رانندگی شب گذشته در جاده پیر بازار رشت در محدوده کیشستان اظهار کرد: سانحه برخورد یک دستگاه سواری سمند به سواری پراید ساعت ۱۹:۳۰ به اطلاع پلیس رسانده شده است.(اینجا بخوانید)

وی با بیان اینکه هر پنج سرنشین سواری پراید مرد و کارگر ساختمانی بوده‌اند و در پی برخورد و آتش گرفتن خودرو، در دم جان باختند، افزود: راننده سواری سمند نیز در این سانحه دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس‌راه گیلان با اشاره به عدم رعایت حق تقدم توسط راننده پراید گفت: طبق نظریه کارشناسی اولیه سواری پراید از راه فرعی و بدون رعایت حق تقدم وارد راه اصلی شد و کماکان علت حادثه در دست بررسی است.

صفاری با اشاره به طول ۴۲ کیلومتری محور پیر بازار به صومعه‌سرا بیان کرد: این محور جزو نقاط حادثه‌خیز و نواقص آن بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه بخشی از محور پیر بازار به صومعه‌سرا در حال تعریض است، افزود: بخشی از نواقص موجود رفع شده اما همچنان بخش عمده‌ای از نواقص در محور باقی است.