کارگرنیا در مراسم معارفه سرپرست شهرداری:
۱۴۰۰/۰۶/۱۴ ۱۵:۲۷ چاپ

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه شهروندان با انتخاب نیروهای انقلابی در شورا به دنبال تغییر هستند، گفت: شهردار رشت باید تهدیدها را به فرصتی برای توسعه شهر تبدیل کند.

گیل خبر/ به گزارش مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر یکشنبه در مراسم معارفه سرپرست شهرداری رشت، این سازمان را یک دولت محلی عنوان و اظهار کرد: در بسیاری از کشورها شورا و شهرداری بیشترین اختیارات را در حوزه مدیریت شهری دارد.

وی با بیان اینکه در کشور ما مدیریت یکپارچه شهری وجود ندارد، افزود: باید تلاش کنیم تا به کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی جایگاه به خوبی برای مدیریت شهری تعریف شود.

کارگر نیا با اشاره به انتخاب شهردار جدید رشت توسط مجموعه شورای شهر، گفت: دنبال شهرداری برای رشت هستیم تا بتواند تهدیدها و فرصت‌ها را در حوزه مدیریت شهری شناسایی و در جهت اقدامات مطلوب عمل کند.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه شهروندان با جلب اعتماد به نیروی‌های انقلابی و ارزشی خواستار تغییر شرایط وضعیت فعلی شهر هستند، اضافه کرد: مدیران و مسئولان منتخب باید به صورت جهادی برای ارائه خدمات رسانی به شهروندان گام بردارند.

کارگرنیا با تاکید بر اینکه اعضای شورای ششم در تلاش هستند تا اشتباهات گذشته تکرار نشود، افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن شهردار جدید شناسایی و معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه شهردار رشت در جلسه روز گذشته نیز اعلام کرد که هیچ مشکلی با اعضای شورا نداشته است، گفت: اتحاد و همدلی انسجام در پیش برد امور از مشخصات بارز شورای ششم است.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه هنوز اعتماد شهروندان به شورای ششم جلب نشده است، اظهار کرد: با استعفای شهردار و شروع دوران سرپرستی، کارها به تعویق نخواهد افتاد.

کارگرنیا با بیان اینکه متأسفانه در برخی از بخش‌های شهرداری شاهد فربه شدن نیروها هستیم، تأکید کرد: تلاش می‌شود در مدیریت نواحی شهرداری رشت خدمات رسانی بهتری به شهروندان صورت گیرد.

وی با اشاره به راه اندازی سرای محلات، گفت: در گذشته هزینه فراوانی برای سرای محلات پرداخت شد باید تلاش شود از فضای محلات و مساجد محله برای ارتباط مستمر و رفع مشکلات شهروندان استفاده کنیم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code