آیین بهره برداری ازجایگزینی 2200 متر شبکه فرسوده سیمی با کابل خودنگهدار در منطقه کم برخوردار سراوان از بخش سنگر با اعتباری معادل 340 میلیون تومان پنجشنبه 11 شهریور سال 1400، با موفقیت اجرا شد .

گیل خبر/ مهندس جوهری معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در راستای تداوم اجرای جایگزینی 2000 کیلومتر شبکه فرسوده سیمی با کابل خودنگهدار در سطح استان در این مراسم خاطرنشان کرد: استان گیلان بیش از 29 هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط دارد که طی سالیان اخیر بر اثر بحران های جوی به بخش قابل توجه ای از تاسیسات توزیع برق خسارت وارد آمده است.

وی افزود : شرایط جوی استان و رطوبت بالای هوا موجبات خورندگی و کاهش عمر تجهیزات را فراهم می آورد و در حال حاضر ۳۶ درصد از شبکه های توزیع برق استان فرسوده است لذا این موضوع اهمیت پایش و شناسایی نقاط قابل بهبودو ترمیم شبکه های برق استان را دو چندان می نماید .
جوهری در خصوص اولویت و اهداف اصلی این طرح تصریح کرد: شناسایی نقاط حادثه خیر و قابل بهبود شبکه و همچنین مناطق کم برخوردار ، اولویت اصلی طرح جایگزینی شبکه فرسوده باکابل خودنگهدار است تا این مناطق در زمان وقوع بحران های جوی در حد امکان شاهد بروز کمترین میزان مشکلات و ناپایداری ممکن باشند.
جوهری در راستای اقدامات صورت پذیرفته , جهت افزایش پایدارای شبکه به خصوص درمنطقه کم برخوردار روستای سراوان امام زاده هاشم عنوان کرد : در سال گذشته جایگزینی شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار قریب به 32 کیلومتر در مناطق شهری و روستایی سنگر با اعتباری بالغ بر4 میلیارد و 800 میلیون ریال اجر اشد و از ابتدای سال 1400 نیز تا کنون بیش از 15 کیلومتر دیگر شبکه فرسوده با کابل خود نگهدار جایگزین شده است.
شایان ذکر است در این مراسم مهندس حسینی فر مدیر امور سنگر ، مهندس حسن مقتدر مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع برق استان گیلان و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند و 2200 متر از شبکه سیمی فرسوده روستای سراوان با کابل خودنگهدار جایگزین شد

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code