photo ٢٠٢١ ٠٨ ٣٠ ٠٠ ٢٥ ١٥

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به اینکه برای فصل جاری به هواداران این تیم قول می‌دهیم که خیلی بهتری داشته باشیم، گفت:امسال از همه لحاظ بهتر از سال گذشته هستیم،برای برای فصل جدید برنامه‌ریزی مناسب و بودجه‌بندی دقیق را پیش‌بینی کردیم و تلاشمان را برای صعود به لیگ برتر خواهیم کرد.

گیل خبر/ به نقل از فارس؛ پژمان نوری امروز در نشست خبری عصر دیروز با عذرخواهی از هواداران بابت نتایج ضعیف این تیم در فصل گذشته اظهار کرد: خیلی‌ها از ما خرده می‌گرفتند که چرا با این نتایج ضعیف، بازیکنان جریمه نشدند در صورتی که ما تا پایان فصل ۷۵ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و مابقی قرارداد را پرداخت نکردیم و بعنوان جریمه آن را لحاظ کردیم.

وی با بیان اینکه رتبه یازدهم در فصل گذشته جایگاه واقعی ملوان نبوده و نیست، گفت: شاید ما نتوانستیم نتایج خوبی را از خود ارائه بدهیم اما مشکلات بزرگی را از سر راه ملوان برداشتیم، ما بیشتر تمرکزمان برای رفع بدهی‌ها و خصوصا بدهی‌های خارجی بود تا پنجره نقل و انتقالاتمان باز شود و همین موضوع متاسفانه امسال هم وجود دارد و همچنان در تلاش هستیم. 

نوری با اشاره به خداحافظی خود از سمت مدیرعاملی باشگاه ملوان تصریح کرد: قصد بنده از خداحافظی از سمت مدیرعاملی برای این بود که اگر کسی تمایل دارد تیم ملوان را بهتر اداره کند پا پیش بگذارد و برای کسی شائبه‌ای به وجود نیاید که عده‌ای می‌خواهند بهتر کار کنند اما بخاطر وجود ما پا پیش نمیگذارند. 

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم این تیم بهتر نتیجه بگیرد باید همه کمک کنند، گفت: در سال گذشته از لحاظ مالی هیچ نهادی به ما کمک نکرد و فقط منطقه آزاد انزلی یک میلیاردتومان به این تیم کمک کرد.

عکس: علی سمرقندی

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code