فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:
۱۴۰۰/۰۵/۲۶ ۲۱:۱۴ چاپ

فرمانده انتظامی گیلان از ممنوعیت سفر به گیلان در تعطیلات پیش‌رو خبر داد و گفت: از آغاز اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی تاکنون بیش از ۱۶ هزار خودرو بازگردانده و همچنین ۱۵۶۳ دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شدند.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا: سردار عزیزاله ملکی با اشاره به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلات پیش‌رو اظهار کرد: با اعلام آخرین وضعیت منع تردد و محدودیت‌های ترافیکی برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۲۴ مردادماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه مورخ ۵ شهریورماه سال ۱۴۰۰ با هدف جلوگیری از گسترش این ویروس، تردد کلیه خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به گیلان ممنوع است و پلیس در مبادی ورودی از ورود آنها به استان جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به حضور ماموران انتظامی در ورودی‌های استان، محورهای مواصلاتی و ممانعت از ورود مسافران به داخل شهرهای استان و با اعلام اینکه از آغاز اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی تاکنون بیش از ۱۶ هزار خودرو بازگردانده و همچنین ۱۵۶۳ دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شدند، افزود: رانندگانی که با پلاک غیربومی با بی‌توجهی به ممنوعیت‌های وضع شده به استان گیلان وارد شوند بر اساس رنگبندی‌های کرونایی در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه‌ می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه تمامی مجوزهای تردد صادر شده برای سفر در این ایام باطل است، بر خروج تمامی خودروهای شخصی با پلاک غیربومی که قبل از اعمال ممنوعیت‌ها وارد گیلان شده بودند تاکید کرد و گفت: این ممنوعیت‌ها برای خودروهای شخصی بوده و خودروهای امدادی، حمل سوخت، مواد غذایی و ناوگان نقلیه عمومی شامل این طرح نیستند.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه تردد خودروهای پلاک بومی در شهرستان‌های استان گیلان بلامانع است، خاطرنشان کرد: محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان به قوت خود باقی است و از خروج خودروهای شخصی از گیلان با پلاک بومی نیز جلوگیری می‌شود.

سردار ملکی افزود: تمامی دوربین‌های ثبت تخلفات محورهای ورودی و پر تردد استان برای اعمال قانون ناقضان محدودیت‌های کرونایی به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم در اجرای طرح ممنوعیت تردد و دعوت از تمامی هموطنان برای پرهیز از سفر و ماندن در خانه، شکست ویروس منحوس کرونا را در گرو رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و گفت: پلیس علاوه بر تامین نظم و امنیت، وظیفه فراهم کردن زمینه لازم برای حفظ سلامت شهروندان را نیز بر عهده دارد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code