رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه با اشاره به تامین منابع پروژه‌های مسکن محرومان در سطح کشور گفت: واحدهای آماده در اختیار صاحبان قرار می‌گیرد.

گیل خبر/ به گزارش تسنیم، محمدباقر نوبخت پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح مسکن محرومان در گیلان اظهار داشت: خدمات مرحوم تابش بسیار فراوان بود و در هر حادثه‌ طبیعی، شاهد حضور ایشان در کنار مردم آسیب‌دیده بودیم. 

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی برای محرومان در سطح کشور خاطرنشان کرد: بیش از 140 هزار واحد مسکن محرومان در سطح کشور در حال ساخت است و منابع طرح‌ها نیز تامین شده است. منابع پروژه‌های مسکن محرومان در سطح کشور به شکل‌های مختلف پرداخت شد و حدود 4 هزار میلیارد تومان به‌صورت نقدی و بلاعوض و بیش از 6 هزار میلیارد تومان نیز به صورت تسهیلات به این طرح‌ها اختصاص یافت.

معاون رئیس‌جمهور گفت: مسئولان استان‌ها، واحدهایی که آماده بهره‌برداری است را در اختیار صاحبان آن‌ها قرار دهند؛ امیدواریم که در یادمان امروز که به یاد مرحوم تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود، سوابق و اثر خدمتی که ارائه می‌شود به روح پاک شهدا، امامِ شهدا و مرحوم تابش برسد.

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: کمک به نیازمندان و تامین مایحتاج محرومان یکی از کارهای شایسته امیرالمومنین علی(ع) بود.

حجت‌الاسلام محمد صفری با بیان اینکه محرومیت گیلان پشت سرسبزی آن پنهان شده و این استان نیازمند نگاه ویژه است، افزود: از ابتدا به افزایش سهمیه برای ساخت مسکن محرومان در گیلان تاکید داشتیم و سهمیه اولیه که در نظر گرفته شده بود حدود 2 هزار واحد مسکونی بود و منابع آن نیز توسط سازمان برنامه و بودجه تامین شد.