فرش اتاق کودک از کجا بخرم؟ + انتخاب فرش پسر و دختر

فرش اتاق کودک از کجا بخرم؟ راهنمای خرید فرش عروسکی با قیمت فرش ماشینی کودک پسر و دختر

در صورتی که برای اتاق فرزند خود قصد خرید یک کفپوش ایده آل را پیدا کرده اید بدون شک از سوالاتی که برای شما مطرح می شود این است که فرش اتاق کودک از کجا بخرم؟ و یا اصلا چه فرشی مناسب اتاق کودک می باشد.

از کفپوش های اصلی که امروز برای اتاق استفاده میشود ، محصولات فرش کودک است. محصولات عروسکی و کودکانه امروزه یکی از لوازم ضروری دکوراسیون اتاق فرزند شما می باشد.

در صورتی که قصد خرید و انتخاب فرش عروسکی پیدا کرده اید و نمی دانید از کجا و چه محصولی برای فرزند خود تهیه کنید ، حتما در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

همانطور که میدانید محصولات عروسکی در ابعاد مختلف و در انواع جنس های مختلف به صورت متنوع توسط فروشگاه های مختلف عرض میشود. ( ما در این مقاله شما را به صورت کامل راهنمایی میکنیم که یک انتخاب ایده آل و قیمت مناسب را برای خرید خود انجام داده باشید ).

انتخاب فرش کودک پسرانه و دخترانه

اولین موضوعی که برای خرید فرش کودک مطرح میشود انتخاب بر اساس پسر و یا دختر بودن فرزند شما خواهد بود. همانطور که مشخص است محصولات کودک دارای دو دسته بندی اصلی پسرانه و دخترانه می باشد.

در طرح های پسرانه بیشتر از نقشه های انیمیشن های پسرانه و ماشین و همچنین زمین فوتبال و خیابان استفاده شده است. برای دسته بندی دخترانه هم بیشتر از نقش های کارتون های کودکانه مثل کیتی ، سیندرلا که با رنگبندی صورتی و شاد می باشد استفاده شده است.

همچنین نقشه های اسپرت هم از طرح هایی هست که هم برای کودک دختر شما مناسب خواهد بود و هم انتخابی ایده آل برای فرزند پسر شما می باشد.

 

 

قیمت فرش اتاق کودک پسرانه و دخترانه

از مسائل مهمی که برای خرید فرش کودک مطرح می شود خرید و قیمت فرش اتاق کودک پسرانه و دخترانه می باشد. قیمت گذاری محصولات فرش کودک بر اساس ابعاد و همچنین جنس و کیفیت فرش تایین میشود.

همچنین در صورتی که شما بتوانید خرید خود را به صورت مستقیم انجام دهید ، توانسته اید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و با پرداخت هزینه ای کمتر یک فرش با کیفیت را تهیه کنید.

توجه : لینک قرار داده شده در خط اول این بخش عرضه کننده جدیدترین محصولات کودک برای خرید شما می باشد ، پس اگر نمیدانید از کجا فرش مناسب تهیه کنید می توانید وارد سایت معرفی شده شوید.

به طور کلی باید گفت محصولات فرش کودکانه دارای دسته بندی محصولات 400 ، 500 شانه هستند که محصولات 400 شانه با تراکم 960 با نخ پلی استر و با تراکم 1800 با نخ اکریلیک هیت ست شده به تولید رسیده اند.

همچنین محصولات 500 شانه دارای نخ پلی پروپیلن هیت ست شده می باشد. به طور کلی هر چقدر شانه و تراکم فرش بالاتر برود فرش نیز ریز بافت تر می شود.

پس اگر به دنبال یک طراحی زیبا برای کودک خود و انتخاب فرش اتاق خواب فرزند خود هستید بدون شک انتخاب و خرید محصولات 500 شانه و 400 شانه با تراکم 1800 برای شما انتخابی ایده آل خواهد بود.

 

جنس نخ در انتخاب و خرید فرش کودک

همانطور که گفته شد محصولات فرش کودک اغلب با نخ های پلی پروپیلن ، پلی استر و اکریلیک هیت ست شده به تولید می رسد. خب در صورتی که شما قصد خرید یک فرش با کیفیت را دارید .

نخ اکریلیک فرش کودک : همانطور که میدانید از با کیفیت ترین نخ ها برای تولید محصولات فرش ماشینی آکریلیک هیت ست شده می باشد. محصولات اکریلیک دارای ویژگی عدم پرزدهی ، ثبات رنگی ، رنگبندی زنده و شاد و همچنین نرمی و لطافت می باشد.

نخ پلی پروپیلن : محصولات فرش کودک با نخ پلی پروپیلن دارای کیفیتی بی نظیر بوده و همانند محصولات اکریلیکی با کیفیت می باشد. ویژگی محصولات پلی پرو پیلن نسبت به محصولات اکریلیکی قیمت مناسب این محصولات می باشد.

محصولات بافته شده با نخ پلی پروپیلن به صورت ضد حساسیت بوده و همچنین از ثبات رنگی و نرمی و لطافت نیز برای خرید شما برخوردار می باشد.

 

تصمیم گیری در مورد جنس فرش

این موضوع بسیار مهمتر از آن است که به نظر می رسد ، زیرا شامل در نظر گرفتن نگهداری ، نحوه تحمل کفپوش از نظر گرما و سرما و ایمنی و ضد حساسیت بودن آن برای سلامتی کودکان است.

فرش های نخی اکریلیک و پلی پروپیلن احتمالاً مقرون به صرفه ترین گزینه هستند. همچنین تمیز کردن آنها بسیار آسان و بسیار متنوع است.

فرش های گلیمی بسیار سخت پوشیده اند ، بنابراین برای کودکانی که حتی با کفش می دوند مناسب نیست. حتی اگر کودک در سنی نیست که خیلی با اسباب بازی های خود بنشیند انتخاب گلیم خشک ایده آل نیست.

 

ابعاد مناسب برای فرش اتاق کودک

در صورتی که می خواهید یک سایز مناسب برای فرش اتاق کودک خود خریداری کرده باشید باید بدانید که فرش اتاق کودک شما نباید به طور کامل کل اتاق را پوشش بدهد.

شما به دو صورت می توانید فرش کودک و فرزند خود را در ابعاد مناسب تهیه کنید.

روش اول : خرید فرش کودک در ابعادی که نیمی از آن زیر تخت قرار داده شده و نیم دیگر بیرون از تخت قرار داده شود ( این روش برای طرح های انیمیشنی مناسب نخواهد بود ، زیرا که این طرح ها نیاز دارند که کل طرح نمایان باشد ).

روش دوم : شما می توانید فرش را در ابعادی تهیه کنید که مناسب برای پهن کردن در کنار تخت و یا اگر اتاق کودک شما بزرگ می باشد در جلوی تخت پهن شود

به طور کلی ابعاد اصلی و استاندارد بافته شده برای فرش کودک در ابعاد 1 در 1.5 / 1.5 در 2.20 و همچنین 6 متری می باشد که شما می توانید با توجه به ابعاد اتاق فرزند خود یکی از این ابعاد گفته شده را تهیه کنید

 

 

چیدمان اتاق کودک را رقم بزنید

قبل از تصمیم گیری در مورد سبک ، مواد و سایر ویژگی ها ، برای تعیین اندازه فرش مورد نظر ، باید فضای موجود اتاق را اندازه بگیرید و موقعیت مبلمان را در نظر بگیرید.

 فرش باید همیشه به اندازه کافی بزرگ باشد که بچه ها بتوانند بازی کنند ، در غیر این صورت هدف خود را از دست می دهد.

 همچنین ، باید به اندازه تخت / تختخواب ، صندلی ها و میز بازی و موقعیت صندلی گهواره ای فکر کنید (البته اگر صندلی دارید). شما نمی خواهید آن را به صورت ناهموار قرار دهید پس حتما در چیدمان این نکات را مد نظر خود قرار دهید.

 

یک شکل را انتخاب کنید

فرشهای کودک به اشکال مختلف - از ساده ترین مستطیل تا ابر تخیلی ، دونات ، گل ، خرس یا گرد در می آیند. شکلی که انتخاب می کنید باید به چیدمان اتاق بلکه به دکوراسیون کلی بستگی داشته باشد.

باید بدانید که وجود اشکال مختلف در اتاق کودکان ، کودکان را به برقراری ارتباط بین اشیا ترغیب می کند و بسیاری از مهارت ها را بهبود می بخشد.

بنابراین ، اگر تصمیم به شکل مستطیل دارید ، می توانید کمبود خطوط جالب را با الگوهای سرگرم کننده جبران کنید. از طرف دیگر ، یک ابر خمیده نیازی به چنین اضافاتی ندارد.

 

 درمورد رنگها و الگوها تصمیم بگیرید

رنگ فرش باید کاملاً متناسب با بقیه دکوراسیون باشد. طرح رنگ اتاق و سبک مبلمان را در نظر بگیرید. اگر اتاق از قبل با رنگها و نقوش زیادی پر شده باشد ، بهترین فرش یک رنگ است.

الگوهای بزرگ کاملاً ساده هستند که در هر فضایی جای می گیرند و از نظر بصری بسیار خوشایند هستند. اگر می خواهید بیشتر به چشم بیاید باید الگوهای کوچک بازی را در اتاقی با پالت رنگی بیشتر خنثی وارد کنید.

برخی از الگوهای فرش بچه ها حتی می توانند عملکرد دیگری به جز فرش بودن به عنوان یک عنصر تزئینی و محافظتی داشته باشند ، مانند فرش طرح جاده یا فرش های حیاط خلوت که کودکان می توانند با آنها بازی کنند ( فرش طرح جاده در فروشگاه که لینک آن در پاراگراف دوم قرار داده شده موجود است ).

 

نکته پایانی :

در پایان ، ایمنی را فراموش نکنید و از رواندازهای ضد لغزش استفاده کنید که از سقوط و آسیب دیدن بچه ها جلوگیری می کند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code