عضو شورای راهبردی ستاد مرکزی آیت‌الله دکتـر سید ابراهیم با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر گیلان در منابع انسانی، گفت: شایسته است از مدیران لایق، نخبه فرهیخته و شایسته گیلانی در تصدی مدیریت‌های کلان استفاده شود.

گیل خبر/ به نقل از فارس؛ دکتـرعباسی با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر گیلان در تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد مدیریت عالی طراز انقلاب اسلامی، اظهار کرد:

گیلان از قطب‌های تربیت مدیران لایق و عالی در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و مدیران موفق آن همیشه در کشور نقش‌آفرین بوده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه امید است از مدیران لایق، نخبه فرهیخته و شایسته گیلانی در تصدی مدیریت‌های کلان استفاده شود، افزود:
استان گیلان می‌تواند مدیرموفق و کارآمدی را در سطح معاونین، وزارتخانه‌ها و استانداران کشور داشته باشد.

عضو شورای راهبردی ستاد مرکزی آیت‌الله دکتـر سید ابراهیم رئیسی با اذعان به اینکه وظیفه مردم شریف گیلان است، که دولت مردمی را در گماشتن مدیران موفق گیلان در سمت‌های متنوع و عالی کمک کنیم، گفت: استان گیلان قابلیت‌هایی دارد که تاکنون از آن استفاده‌نشده که منابع انسانی خوش‌فکر، جوان و انقلابی از نمونه‌های آن است.

نماینده گیلانی ادوار مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه گیلان در کشور، تصریح کرد:
ذخایر و منابع موجود در گیلان می‌توان گفت دست‌نخورده بوده و برای فعال شدن نیازمند تفکر انقلابی است و امید آنکه دولت مردمی به آن توجه کافی داشته باشد.

وزیر اسبق تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اجحاف صورت گرفته در حق گیلان و عقب‌ماندگی‌های عدیده آن، بیان کرد:
گیلان با توجه به منابع ارزشمند روبنایی و زیربنایی از استان‌های توانمند است و می توان آن را هم‌سطح با استان‌های توسعه‌یافته کشور دید.

◽️ عضو شورای راهبردی ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی، ظرفیت‌های گیلان ازجمله در کشاورزی، گردشگری، دریا و اقتصاد دریا را بی‌نظیر دانست و گفت: گیلان قابلیت تبدیل‌شدن به پیشرفته‌ترین استان‌ها در کشور را دارد اما این مهم نیازمند داشتن مدیرانی مؤمن، انقلابی و کارا است/فارس.