نماینده مردم صومعه سرا در مجلس ؛
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۱۱:۳۴ چاپ

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی از عدم اجرای مصوبه مربوط به اختصاص قیر رایگان برای راه‌های روستایی انتقاد کرد.

گیل خبر/ به گزارش ایسنا، سیدکاظم دلخوش در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس گفت: همانطور که مستحضرید علیرغم اینکه مجلس در بودجه موضوع قیر را تصویب کرد ولی بعد از ۴ ماه این مصوبه اجرایی نشده است.

وی با اشاره به پیگیری این موضوع گفت: وقتی با وزیر نفت و معاونین ایشان موضوع را مطرح کردیم می گویند باید مازاد فروش نفت به این موضوع اختصاص یابد که این هم موکول به ۶ ماهه دوم می‌شود.

دلخوش اضافه کرد: ما استفساریه‌ای در همین زمینه نوشتیم چرا که فصل گرما از بین می‌رود و بعد از آن این کار شدنی نیست از طرفی هزینه‌های عمرانی هنوز کامل اجرایی نشده ابلاغ کرده‌اند که سریعا حسابها را ببندید، من از شما می خواهم تا پیش از تعطیلی مجلس و سرکشی به حوزه های انتخابیه این استفساریه را در دستورکار قرار دهید.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: اصل مشکلی که گفتید حرف درستی است و اگر به نیمه دوم و فصل سرد برسد آسفالت راه روستایی هم انجام نمی شود.

وی افزود: در مورد استفساریه باید اعلام وصول شود و به کمیسیون برود و کمیسیون آن را به صحن بدهد. ما امروز این استفساریه را اعلام وصول و به کمیسیون ارجاع  می کنیم و امیدواریم کمیسیون با سرعت آن را به صحن بدهد.