محمد حسین واثق کارگرنیا گفت: شورا ، یک پارلمان محلی به منظور بررسی و تسهیل در رفع مشکلات حوزه مدیریت شهری بوده و جایی برای کسب قدرت توسط برخی از منافع طلبان نیست.

گیل خبر/ وی با اشاره به اینکه شهر رشت که در روزگاران نه چندان دور، شهر اولین ها بود و امروزه در شرایط نامطلوبی به سر میبرد اظهار کرد: متاسفانه عملکرد مفتضح برخی از مدعیان دروغین خدمت، کار را به جایی رساند که یک مدیر غیر بومی ، با حضور در جلسه صحن شورای رشت، این شهر را بی صاحب بنامد.

کارگرنیا با تاکید بر اینکه رشت بی صاحب نبوده و نیست افزود: رشت باید به دست افراد متعهد ، دلسوز و توانمند این شهر سپرده شود تا دیگر شاهد اتفاقات تلخی از جمله اداره یک سال شهر ، بدون حضور شهردار نباشیم.

وی با اشاره به اینکه برخی به منظور کسب جایگاه و حضور در شورا به دنبال معامله میزهای مدیریتی در شهرداری هستند گفت: فردی که امروز چنین مباحثی را مطرح می کند ، یقینا در آینده برای کسب منافع شخصی سرنوشت شهر و شهروندان و مجموعه شهرداری را نیز معامله خواهد کرد.

وی به پیشینه تاریخی ، فرهنگی ، مذهبی و سیاسی رشت اشاره کرد و گفت: رشت شهر اولین ها است و به یقین زیبنده شهراولین ها ، بهترین ها هستند و نباید اجازه داد تا اختیارات این شهر به دست افرادی سودجو و آنانی که فقط صحن شورا را پلکان ترقی و سودای حضور در مناصب بالاتر را در سر می پرورانند بیافتد.

واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه وضعیت فعلی رشت در بسیاری از زمینه ها از جمله آسفالت، حمل و نقل، فضای سبز، مراکز تفریحی ، حاشیه نشینی و... زیبنده نیست گفت: چند سالی است که شهر رشت در رکود و سکون به سر میبرد و علیرغم تمامی مشکلاتی که در حوزه های مختلف در این شهر وجود دارد عملا اقدام مشخص و موثری در اجرای پروژه های عمرانی تاثیرگذار به منظور رفع دغدغه های موجود مشاهده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات فعلی شهر رشت به شورایی متعهد و دلسوز نیازمند است بیان کرد: ان شاا با همت و همراهی شهروندان، شورایی به واقع خدمتگزار انتخاب و دغدغه های موجود برطرف شود .

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code