استاندار گیلان از مسدود بودن تفرجگاه‌های بیرون شهر و سواحل گیلان خبر داد و گفت: از روز چهارشنبه هفته جاری در سطح کشور محدودیت‌های کرونایی اعمال‌شده و تمامی تفرجگاه‌های بیرون شهر و سواحل گیلان همزمان با ممنوعیت مسدود است.

گیل خبر/ به گزارش فارس؛ ارسلان زارع ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونا گیلان در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه شرایط کرونایی در این استان علیرغم کاهش نسبت فوتی‌ها به بستری‌شدگان همچنان شکننده است.

وی با تأکید بر تسریع در روند پذیرش بیماران سرپایی و انجام فرآیند تست و ویزیت بیماران مشکوک گفت: با افزایش میزان مراقبت‌ها و تشدید نظارت‌ها شاهد بهبودی بیش از پیش شرایط کرونایی خواهیم بود.

استاندار گیلان با اشاره افزایش میانگین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گیلان به نسبت دیگر نقاط کشور، بیان کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت ۶ شهرستان گیلان در وضعیت نارنجی و مابقی در حالت زرد است.

زارع با هشدار به برخی نهادها در  خصوص عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی در گیلان بیان کرد: با توجه به عدم رعایت دستورالعمل‌ها توسط برخی مراکز همچون شعب بانک‌ها، با محوریت نظارت توسط دانشگاه علوم پزشکی و شبکه‌های بهداشت طی هفته جاری، بازرسی مجدد انجام و در صورت عدم توجه به تذکرات، با متخلفان برخورد جدی قانونی شود.

وی از مسدود بودن تفرجگاه‌های بیرون شهر و سواحل گیلان خبر داد و گفت: از روز چهارشنبه هفته جاری در سطح کشور  محدودیت‌های کرونایی اعمال‌شده و تمامی تفرجگاه‌های بیرون شهر و سواحل گیلان همزمان با ممنوعیت مسدود است.