2 دستگاه اسکروپمپ و 3 دستگاه از توربین های هوادهی تصفیه خانه فاضلاب لاهیجان پس از انجام تعمیرات اساسی، وارد مدار بهره برداری شدند.

گیل خبر/ به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب این شرکت امروز گفت: به منظور افزایش کمیّت و کیفیت بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب لاهیجان، عملیات تکمیلی بخش آبگیری از لجن، تلمبه خانه لجن برگشتی و قسمت بلت فیلتر این تصفیه خانه در دست اجراست که به زودی شاهد جداسازی کامل لجن در فرایند تصفیه فاضلاب شهر لاهیجان خواهیم بود.

علیرضا غیاثی با تاکید بر اهمیت بخش لجن در تصفیه خانه ها و پکیج های تصفیه فاضلاب استان گفت: این فرایند در تصفیه خانه فاضلاب انزلی نیز به زودی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: تصفیه خانه فاضلاب لاهیجان با ظرفیت تصفیه فاضلاب به میزان 26 هزار مترمکعب در شبانه روز برای جمعیتی معادل 90 هزار نفر در زمینی به مساحت 22 هکتار در شمال شهر لاهیجان در منطقه سپهر پشت احداث شده است که شرکت آب فاضلاب گیلان با اجرای گسترده شبکه های جمع آوری فاضلاب و استفاده از پتانسیل فاضلاب سنتی و تلمبه خانه های احداثی، در حال تکمیل ظرفیت بهره برداری از آن می باشد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code