سعید محمد درباره مصوبه اخیر شورای نگهبان و برخی انتقادات در این زمینه اظهار کرد: شورای نگهبان از قانون اساسی نگهبانی می‌کند و اگر این شورا چیزی را تصویب کرده، بر اساس قانون تصویب کرده و برای ما حکم قانون را دارد.

گیل خبر/ به گزارش ایسنا، سردار سعید محمد داوطلب کاندیداتوری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری صبح شنبه‌ در نشستی خبری که برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره برخی انتقادات از شورای نگهبان به دلیل مصوبه اخیر این نهاد گفت: شورای نگهبان از قانون اساسی نگهبانی می کند و اگر این شورا چیزی را تصویب کرده بر اساس قانون تصویب کرده و آنچه این شورا تصویب کرده برای ما حکم قانون را دارد و منطق شورا برای این مصوبه را مثبت ارزیابی می‌کنم.

وی همچنین درباره شرایط تعیین شده در مصوبه شو ای نگهبان برای کاندیداهای نظامی و شرط دارا بودن جایگاه سرلشکری برای این افراد اظهار کرد: در این مصوبه برای کاندیداهای نظامی گفته شده که باید ۴ سال سابقه حضور در جایگاه سرلشکری داشته باشند؛ من بیش از ۸ سال سابقه جایگاه سرلشکری دارم و مشکلی در این زمینه ندارم.

من وابسته به هیچ جریان و جناحی نیستم. با هیچ کس هم ننشستم و قول و قراری نگذاشتم. سعی می‌کنیم نسل مدیریت جدید مبتنی بر دانش و علم به مردم معرفی کنیم. تا قبل از انتخابات، بخشی از نیروها را معرفی خواهیم کرد. ما حداقل 150 تیم داریم که در تولید برنامه‌ها به ما کمک می‌کنند. آنان مسائل و مشکلات را به خوبی می‌دانند و راهکار دارند.

محمد درباره احتمال حضور آیت‌الله رئیسی در عرصه انتخابات و کنار رفتن به نفع ایشان، خاطرنشان کرد: براساس آخرین صحبت‌هایی که آقای سروری داشتند، آقای رئیسی تاکنون تصمیمی نگرفته‌اند و از رهبری هم هنوز اذن نگرفته‌اند، اگر تصمیم بگیرند آن موقع تصمیمم را اعلام خواهم کرد.