رپورتاژ خبری؛
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۱۰:۱۱ چاپ

گیل خبر/ شهر زیبا و پر جاذبه دبی ، یکی از بزرگترین قطب اقتصادی خاورمیانه است . این شهر دارای مراکز خرید بسیار بزرگ و مدرنی است که برخی از آن ها نظیر دبی مال یک شگفتی محسوب می شوند ؛ از این رو توصیه می کنیم حین سفر و اقامت در این شهر ، بازدید از مراکز خرید مدرن و متنوع آن را فراموش نکنید . تا علاوه بر داشتن خریدی جذاب و دلچسب ، از امکانات رفاهی و تفریحی شگفت انگیز موجود در آن ها بهره مند شوید .

 در ادامه این مطلب برخی از معروف ترین مراکز خرید دبی را به شما معرفی می کنیم تا با داشتن اطلاعات کافی مستقیما به سراغ مجموعه دلخواه خود بروید و از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری کنید . 

۱- اوت لت مال  Dubai Outlet Mall

پیشنهاد اول سفر باتو  بازدید و خرید از اوت لت های خوب شهر دبی است . همانطور که می دانید اوت لت ها همواره مکان ایده الی برای خرید های ارزان و با کیفیت هستند و این شانس را به شما می دهند که کالاهای عرضه شده در برندهای مطرح دنیا را با فاصله زمانی نسبتا کوتاه ، به قیمتی بسیار پائین تر از حد معمول تهیه کنید .

در تور دبی اوت لت های بزرگی را خواهید دید اما اوت لت مال ، یکی از بزرگترین و البته بهترین هاست . این مجموعه با داشتن هزار و دویست برند معتبر به خصوص در زمینه پوشاک پیشگام است . این مجموعه بیش از دویست و چهل فروشگاه دارد و کالاهای بسیار متنوعی را عرضه می کند که بیشترین گستردگی را در زمینه پوشاک دارد . از انواع پوشاک گرفته تا انواع کیف و کفش ، عطر ، لوازم آرایشی و بهداشتی و زیور آلات و ... را در آن خواهید یافت .

باید افزود این مجموعه در بیشتر ایام سال تخفیف های چشمگیری برای مشتریان خود قائل می شود . همین طور باید اضافه کرد بیشتر اقلام عرضه شده در اوت لت ها قبلا در فروشگاه های بزرگ و معروف شهر برای فروش عرضه شده اند . و به دلایلی نظیر ت سایز شدن خریداری نشده اند و هم اکنون با قیمت های استثنائی دوباره برای فروش عرضه شده اند . از این رو این مجموعه بهترین مکان های برای خرید سوغاتی است .

 اوت لت مال در خیابان العین واقع شده و دسترسی به آن آسان است .

۲- اوت لت ویلیج  Outlet Village

در ادامه شما را با یکی دیگر از اوت لت های خوب شهر دبی آشنا می کنیم که به اندازه اوت لت مال خوب و معروف است . بنابراین اگر به دنبال خریدهای ارزان و مقرون به صرفه هستید ، سری به مرکز خرید اوت لت ویلیج بزنید . این مجموعه از سال 2016 میلادی افتتاح گردیده و از همان ابتدا مورد استقبال فراوان قرار گرفت .

 اولین فاز اوت لت ویلیج در جبل علی افتتاح شد و اجناس متنوعی از قیبل انواع پوشاک ، لوازم خانه و دکوراسیون منزل و ... در آن عرضه گردید . باید افزود در این مجموعه بیش از یکصد و بیست و پنج برند مشغول به کارند . البته تمامی فازهای این پروژه آماده نیست و قرار است بسیار بزرگتر از آنچه هست ، تبدیل شود . گفتنی است طراحی داخلی این مجموعه بسیار زیبا و دیدنی است و سبک معماری آن برگرفته از سبک معماری شهر سن جیمینیانو (ناحیه توسکانی ایتالیا ) به نظر می رسد  . این مرکز خرید در خیابان جبل علی ، روبروی پالم جبل علی و نزدیک اقامتگاه های جاده شیخ زاید و چند قدمی فرودگاه بین المللی المکتوم قرار دارد.

۳- دراگون مارت  Dragon Mart

قرار بر این است تا برخی از مراکز خرید خوب و نسبتا ارزان شهر دبی را به شما معرفی کنیم تا خریدی جذاب و مقرون به صرفه داشته باشید . در ادامه بهتر است سری به دراگون مارت بزنید و از تنوع بالای کالا و قیمت های نه چندان گران آن بهره مند شوید . این مرکز خرید زیبا به شکل اژدها که نماد چینی ها است ، طراحی شده و همانطور که از نامش پیداست  ، اجناس عرضه شده در آن تماما ساخت کشور چین است .

باید افزود این مرکز خرید بیش از چهارصد واحد تجاری دارد و بزرگترین مرکز خرید چینی در خارج از این کشور محسوب می گردد .

در این مرکز خرید کالاهای متنوعی نظیر انواع پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم منزل و لوازم دکوری و اسباب بازی را خواهید یافت . بنابراین برای تهیه سوغات مکان مناسبی خواهد بود .

در ادامه باید اضافه کنیم این مجتمع دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی همانند رستوران ، بوفه غذا و کافه های متنوع ، سالن سینما و محوطه بازی کودکان است .

بیشتر بخوانید

۴- مرکز خرید ابن بطوطه Ibn Battuta Mall

در ادامه به سراغ مرکز خرید مشهور و نسبتا قدیمی ابن بطوطه می رویم . این مرکز خرید وسیع و بسیار زیبا ست که با معماری اسلامی ما را به یاد برخی اماکن ایران از جمله مساجد و زیارتگاه ها می اندازد . این مرکز خرید دارای دویست و هفتاد و پنج فروشگاه و پنجاه رستوران است.

منبع:  تهران امروز

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code