تجلیل از چهره ماندگار و معلمان نمونه آموزش و پرورش انزلی +تصاویر

گیل خبر/ مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندر انزلی گفت: امسال انتخاب معلمان نمونه بصورت مجازی با عنوان "جلوه های معلمی در زیست بوم جدید" انجام شد که سه نفر از معلمان این شهرستان به مرحله استانی راه یافتند.

به گزارش ایرنا، محمود یوسفی فر روز دوشنبه در آیین تجلیل از چهره ماندگار و معلمان نمونه آموزش و پرورش بندر انزلی افزود : تعداد ۳۰۰ نفر از معلمان در سامانه ای که معرفی شده بود شرکت کرده و گروه داوری آثار ارسالی را بررسی کردند و ۱۰۰ نفر از معلمان در این بررسی ها موفق شدند امتیازات بالایی کسب کنند.
وی در ادامه افزود: طی سال گذشته ویروس کرونا ۳۸ نفر از همکاران ما را در آموزش و پرورش گرفت به همین منظور در نظر داریم ۳۸ نهال را با پلاک اسامی این درگذشتگان کرونا در اردوگاه دانش آموزی شهید گل آور بکاریم.
امام جمعه انزلی نیز در این آیین با اشاره با آثار مخرب کرونا در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سایر حوزه ها گفت: مردم ایران و گیلان برای مقابله با این ویروس منحوس اقدامات شایسته ای از خود به نمایش گذاشتند که تقویت روحیه ایثار، خدمتگذاری، مواسات و همدلی را در جامعه در پی داشت.
حجت الاسلام "سید عبدالجواد شمس الدین" با تقدیر از تلاشهای معلمان در ارائه آموزش های مجازی به دانش آموزان تصریح کرد: معلمان از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کردند و در کنار آموزش علم وظیفه تعلیم و تربیت را نیز از این طریق برعهده داشتند و امید است بزودی با ریشه کن شدن این بیماری منحوس شرایط آموزش در کشور به وضعیت سابق برگردد.
وی افزود : فرهنگیان، مربیان و آموزش دهندگان جامعه بشری هستند و تعلیم و تربیت و تلاش شما در همه عرصه ها بویژه فرهنگ دینی و ملی امری مقدس و ویژه تلقی می شود.
وی خاطر نشان کرد: هر چند تلاشهای شما آنچنان که شایسته است، دیده نشود اما خدمات شما بسیار ارزنده است و مسئولان قدردان تلاشهای معلمان و اساتید هستند.
در پایان این مراسم از یاشار امامی، ژیلا رنجبر و سهیلا گیاه بان بعنوان معلم نمونه و از مهدی فلاح دبیر خوش نام ریاضی انزلی بعنوان چهره ماندگار سال ۱۴۰۰_۱۳۹۹ و کارمندان حوزه های مختلف اداره آموزش و پرورش این شهرستان با اهداء لوح و جایزه تقدیر شد.

عکس: علی سمرقندی