در وبینار سراسری روسای هیات های بدمینتون کشور اتفاق افتاد؛
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۳:۴۹ چاپ

وبینار سراسری روسای هیات های بدمینتون کشور بصورت انلاین در سال جاری برگزار شد.

گیل خبر/ وبینار عمومی روسای هیات های بدمینتون کشور در سال جاری ( 1400 ) بصورت آنلاین به ریاست دکتر محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون، اعضا مجمع و با حضور روسای هیات بدمینتون سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدمینتون استان گیلان و به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این نشست نخست دکتر پوریا ضمن خیر مقدم به روسای هیات های سراسر کشور آرزوی موفقیت روزافزون برای آنان ، اظهار داشت : امید است که با همدلی و همکاری روسای هیات های بدمینتون سراسر کشور بتوانیم برنامه های تدوین شده را با وجود ویروس کرونا که انشالله هر چه زودتر این ویروس از جامعه گذر نماید را به نحو مطلوبی برنامه ها و مسابقات به پایان برسانیم .

سپس سرکار خانم دکتر فریبا مددی نایب رییس بانوان فدراسیون نیز ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت روسای هیات های بدمینتون کشور اظهار داشت : تلاش و پشتکار روسای هیات های بدمینتون در پشتوانه سازی حضور ورزشکاران این رشته قابل تقدیر و تشکر است .

گفتنی است در در این وبینار که با حضور دکتر پوریا رییس فدراسیون بدمینتون کشور بر گزار شده بود گزارشی از برنامه های سال جاری هیات بدمینتون استان گیلان توسط دکتر مجید فاتحی، ریاست محترم این هیات ارایه گردید و رییس فدراسیون بدمینتون ضمن تشکر از فعالیت های هیات و نیز حمایت از طرح ایجاد ۱۴۰ زمین بدمینتون پارکی در سطح استان توسط شهرداری ها و دهیاری‌ها با پیشنهاد هیات استان مبنی بر برگزاری مسابقات ساحلی کشور به میز بانی گیلان در منطقه آزاد انزلی موافقت کرد.

لازم به ذکر است، این نشست با بررسی تقویم ورزشی بدمینتون سال 1400 و در خواست هیات های بدمینتون در مورد میزبانی مسابقات و ارائه نقطه نظرات حاضرین در جلسه به کار خود پایان داد.