نماینده مردم تالش در مجلس خواستار رسیدگی هر چه سریعتر مسئولان به وضعیت کشاورزی استان گیلان شد.

گیل خبر/ به نقل از خانه ملت؛ حسن محمدیاری در نشست علنی امروز (یکشنبه 29 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک روز ارتش و فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان گفت: متأسفانه در فصل کشاورزی با کاهلی مسئولان به خصوص در حوزه ترمیم سردهنه‌ها مواجه هستیم.

نماینده مردم تالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در ادامه انتقاد کرد: این چه آفتی است که به جان مسئولان افتاده که با پایان یافتن دوره دوازدهم و هر چه به انتهای کار دولت نزدیک می‌شویم، هیچ اهتمامی از آنها در حوزه کشاورزی نمی‌بینیم.

وی در ادامه با اشاره به تخصیص صد میلیارد تومان برای کشاورزی غرب استان گیلان عنوان کرد: اکنون بهترین زمان است که با تخصیص این مبلغ به داد کشاورزان منطقه برسند که خشکسالی و کمبود آب در این منطقه بیداد کرده است اما هیچ انگیزه‌ای در دولت دیده نمی‌شود.

محمدیاری در ادامه با اشاره به مشکلات تأمین مصالح بیان داشت: وزارت صمت باید نسبت به صدور مجوز برای برداشت از معادن کوهی در استان گیلان اقدام کند تا کمبود مصالح به خصوص آنهایی که در کارخانجات میان دست و پایین دست استفاده می‌شوند، جبران شود.

عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اظهارات وزیر بهداشت در رسانه ملی خاطر نشان کرد: ارز لازم برای واردات واکسن کرونا به هلال احمر داده شده اما هیچ اهتمامی از ناحیه این سازمان صورت نگرفته و مردم دچار آسیب مضاعف شده‌اند که باید رسیدگی شود.