مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان :
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۱۵:۵۹ چاپ

آیین بهره برداری اصلاح و جایگزینی بیش از۶ هزار متر شبکه سیمی فرسوده به کابل خود نگهدار در روستای ریک تالش با حضور مهندس محمد حسین شاهکویی فرماندار شهرستان تالش ، دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان و مهندس محمدعلی میری نرگسی قائم مقام اجرایی مدیرعامل در امور شهرستانها برگزار شد.

گیل خبر/ بر اساس گزارش روابط عمومی ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در آیین بهره برداری اصلاح و جایگزینی بیش از۶ هزار متر شبکه سیمی فرسوده به کابل خود نگهدار در روستای ریک تالش خاطرنشان کرد : فاز دوم اجرای طرح جهادی تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار از بهمن ماه امسال باتعیین سهمیه۱۰۰۰کیلومتربا اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: امروز با همکاری تلاشگران امور توزیع برق تالش در روستای ریگ از توابع این شهرستان ۶۲۲۲ متراز شبکه‌های سیمی فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شدکه‌اجرای این طرح با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان و با تلاش های ۸ اکیپ اجرایی و پشتیبانی به بهره برداری رسید که باعث پایداری شبکه در این روستا خواهد شد.

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان به اقدامات انجام شده در فاز اول اجرای این طرح جهادی در تالش اشاره کرد و گفت: در امور تالش در طی سال جاری بیش از ۲۵ کیلومتر شبکه سیمی فرسوده با صرف هزینه ای قریب به 100 میلیون ریال با کابل خود نگهدار جایکزین شده است

محمد اسماعیل هنرمند  با تاکید بر پایداری شبکه های توزیع برق و تداوم خدمت رسانی به مردم گفت: به منظور تحقق این مهم دو طرح جهادی تبدیل شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار و طرح افزایش تاب آوری خطوط فشار متوسط با موفقیت در گیلان اجرایی شده است.

هنرمند با اشاره به اجرای موفقیت آمیز فاز اول اصلاح و جایگزینی شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار یادآور شد: در فاز اول اجرای این طرح ۱۰۰۰کیلومتر شبکه فرسوده با صرف هزینه ۱۲۰ میلیارد تومان با موفقیت اجرا شده است

محمد اسماعیل هنرمند در مورد طرح جهادی  افزایش تاب آوری خطوط فشار متوسط در استان گیلان گفت: تا پایان بهمن ماه امسال ۶۶۵ کیلومتر خطوط فشار متوسط با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۴۴ میلیون تومان در ۳۶۵ مرحله اصلاح شده است همچنین در طی این مدت ۱۰۳ فیدر نیز اصلاح شد.

وی در پایان برق ایران را امن ترین وکوتاهترین راه برای رفع مشکلات ضروری خواند و افزود : برای تحقق این مهم مشترکین می توانند به عنوان سامانه شرکت به آدرس    www.gilanpdc.lr  یا کافه بازار با نصب اپلیکیشن کاربردی بخوبی از مزایای این سامانه استفاده نمایند.

همچنین در این مراسم محمد حسین شاهکویی فرماندارتالش در این آیین طی سخنان کوتاهی ضمن تقدیر وتشکر از مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان و همه همکاران تلاشگر این مجموعه گفت:درراستای تحقق وعده های دولت تدبیر و امید برای توسعه شهرستان تالش در بخش انرژی برق ۶۰کیلومتر از شبکه های فرسوده مسی به کابل خود نگهدار تبدیل شده است

فرماندارتالش افزود: امروز هم در تداوم فراهم آوردن زیر ساخت های لازم طرح جهادی تبدیل ۶کیلومتر از شبکه مسی فرسوده به کابل خود نگهدار در روستای ریک بهره برداری شد.

وی در پایان اضافه کرد:امید واریم که در بهار سال۱۴۰۰ شاهد تحقق وعده‌های دولت تدبیر و امید در راستای توسعه پایدار شهرستان تالش باشیم.

همچنین علی قلی نژاد مدیر امورتالش درحاشیه این بهره برداری گفت:روستای بزرگ ریگ  دارای ۴ دستگاه ترانس و ۶۱۳ مشترک حوزه روستایی است و  امروز ۶کیلومتر  شبکه فشار ضعیف هوایی به کابل خودنگهدار در مانور جهادی اجرا وبه بهره‌برداری رسیده است که این اقدام نقش بسیار مهمی در پایداری شبکه دارد.